2018/01/25

ROZDANIE WALENTYNKOWE!

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z niespodzianką, jakiej na tym blogu jeszcze nie było! W związku z nadchodzącymi walentynkami postanowiłam wysłać w świat jedną, całkiem przyjemną paczuszkę z kosmetykami. Co powiecie na małe rozdanie walentynkowe? =) 




Jak widać na powyższej grafice, w paczce znajdują się trzy produkty: 

   * wygładzające mleczko do ciała, Nivea
   * Radiant Flash Serum, nSPA Beauty
   * Biała Glinka, Climb2Change 

Wszystkie produkty są nowe, nieotwierane i zapakowane specjalnie dla kogoś z Was. Największą atrakcją tej paczuszki jest oczywiście rozświetlające serum - baza pod makijaż, która choć nie jest droga, to jednak dość trudno dostępna w Polsce. Przy okazji do paczuszki dorzucę jeszcze kilka drobiazgów od siebie. Tak, na dodatkową zachętę =)

Zgłoszenia według wzoru:
1. Obserwuję bloga jako:
2. Udostępniłam info Tak/Nie, link: 

Regulamin rozdania:
1. Rozdanie trwa od 25.01.2018 do 13.02.2018r. godz. 23.59
2. Organizatorem oraz fundatorem nagród jest autorka bloga SnuKraina.
3. Aby wziąć udział w rozdaniu należy być publicznym obserwatorem bloga. Pamiętaj, że rezygnacja z obserwacji po zakończonym rozdaniu uniemożliwi Ci wzięcie udziału w takich eventach.
4. Będzie mi bardzo miło jeśli udostępnisz informację o rozdaniu w dowolny sposób.
5. Produkty stanowiące nagrodę wygrywa jedna osoba, która zostanie wybrana drogą losowania. Nagroda nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny.
6. Wynik rozdania ukażą się 14.02.2018 r. Na dane do wysyłki czekam 3 dni od momentu ukazania się wyników (jeśli do tego czasu wylosowana osoba się nie zgłosi, zostanie wylosowana następna).
8. Wysyłka wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej.
9. Rozdanie nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19.11.2009 roku o grach hazardowych (Dz.U. 09.201.1540 z póź. zm.)
10. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.u. z 2004 roku Nr.4, poz.27 z póź. zm.)
11. Warunkiem udziału w Rozdaniu jest podanie danych osobowych w celu przekazania nagrody.
12. Zgłaszając się do rozdania akceptujesz warunki Regulaminu rozdania i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. z 1997 nr 133 poz.83).

Jak widzicie, wymogi są minimalne, a dodatkowe kosmetyki to zawsze miły prezent. Zgodnie z regulaminem, czekam na Wasze zgłoszenia pod tym postem do dnia 13.02.2018 do godziny 23.59 =) Wyniki rozdania zostaną ogłoszone dnia następnego, w same walentynki. 

Życzę Wam powodzenia!
SnuKraina =) 

19 komentarzy:

  1. Powodzenia wszystkim uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Alicja Orzechowska
    Udostępniłam: tak https://lightside-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję bloga jako: Aknezz
    2. Udostępniłam info: Nie
    Podaję również email, tam zaglądam codziennie: aknezz.blogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję bloga jako: Aniia Miroszka
    2. Udostępniłam info -

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję bloga jako: Sylwia Jamrozik
    2. Udostępniłam info Tak, link: https://www.facebook.com/sylwia.jamrozik.7/posts/1737979072919279

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Klaudia Jaroszewska
    Udostępniłam info - nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję bloga jako: AgnieszkaMycoffeetime
    2. Udostępniłam info Tak - http://plus.google.com/u/0/+AgnieszkaMycoffeetime/posts/RZUSKYbwEcs

    Biorę udział!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Obserwuję jako: Glam Girl
    2.Udostępniłam info Nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią spróbuję swoich sił :)
    1. Obserwuję bloga jako: Pospolita Ola
    2. Udostępniłam info Tak/Nie, link: Nie

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję bloga jako: sylwia s
    2. Udostępniłam info Tak link: https://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję bloga jako: swiaturody159
    2. Udostępniłam info Tak https://swiaturody159.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa zaryzykuję - biorę udział :)
    1. obserwuję bloga jako: studentkazarzadzania
    2. udostępniam info TAK studentkazarzadzania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zakładce KONKURSY :)
      zapraszam na najnowszy wpis - współpraca!

      Usuń
  13. Obserwuje jako @paulinaosuch
    Email Paulinaaaosuch@gmail.com
    Udostępniła na instagram

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję bloga jako: Iwona Michałowska
    2. Udostępniłam info Tak/Nie, link: nie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.