2019/05/30

ARGANOVE, CZYLI PREMIERA NATURALNYCH KOSMETYKÓW W ROSSMANNIE!


Śledzicie premiery kosmetyczne? Sama przyznaję, że się staram, ale ... Nie zawsze jestem w stanie =D W zasadzie nie ma dnia, żeby na naszym rynku nie pojawiło się coś nowego i interesującego. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z małą pomocą i z przyjemnością przybliżę Wam markę, która lada dzień zagości w naszych Rossmannach


Słyszeliście już o Arganove? Jest to polska marka, która swoje kosmetyczne inspiracje czerpie z piękna i bogactwa marokańskiej ziemi. W swoim asortymencie posiadają jedynie naturalne kosmetyki stworzone na bazie najwyższej jakości surowców pochodzących z Maroka. 

Kilka godzin temu odebrałam paczkę, w której znalazłam zapowiedź intrygującego, naturalnego asortymentu Arganove. Jesteście ciekawi, co znalazłam w środku? =)


GLINKA ZIELONA DO CERY PROBLEMATYCZNEJ

Maseczki glinkowe zdecydowanie należą do moich ulubionych, ponieważ radzą sobie z oczyszczaniem mojej cery jak żadne inne. Ta zielona, którą znalazłam w paczce, idealnie się w tym celu sprawdzi. Jednak nie myślcie, że na tym asortyment marki się kończy! Arganove już od czerwca rozpieści nas nie tylko glinką zieloną, ale również białą, czerwoną oraz rhassoul! 

HYDROLAT DO TWARZY I CIAŁA, WERBENA

Akurat niebezpiecznie zbliżam się do dna aktualnie używanego hydrolatu, więc ta werbena jest tutaj jak znalazł. Czyżby wiedzieli, że akurat potrzebuję czegoś nowego? =) Prezentowana przeze mnie wersja przeznaczona jest dla cery normalnej oraz mieszanej, jednak posiadacze cer suchych, wrażliwych bądź naczynkowych również znajdą coś dla siebie, a będzie to, oczywiście, hydrolat różany. 


OLEJ ARGANOWY

Prawdziwa gwiazda i wizytówka firmy, czyli stu procentowy, nierafinowany i zimnotłoczony olej arganowy! Wprost nie mogę się doczekać, żeby poznać jego magiczne działanie na własnej skórze! W ofercie znajdziemy również inne produkty na bazie drogocennych olejów, a mowa tutaj o różanym eliksirze, serum z opuncją, oleju do brody oraz oleju z czarnuszki. Myślę, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. 

DWUFAZOWY PŁYN DO DEMAKIJAŻU Z OLEJEM ARGANOWYM

Kolejna ciekawostka warta poznania, prawda? Jestem ciekawa, jak sprawdzi się podczas codziennego demakijażu i jak wiele będzie w stanie zdziałać na mojej twarzy. Myślę, że niejeden i niejedna z Was również jest tym produktem zainteresowana. =)


ECO AŁUN W PUDRZE DO KĄPIELI STÓP

Jestem mile zaskoczona ilością naturalnych produktów do pielęgnacji stóp, jaką Arganove ma nam do zaoferowania. Oprócz prezentowanego przeze mnie eco ałunu znajdziemy jeszcze puder arganowy, którego zadaniem jest zmiękczenie, wygładzenie oraz nawilżenie stóp. 

DEZODORANT MINERALNY DO STÓP

Szukacie naturalnych dezodorantów? Ja cały czas wierzę, że znajdę coś skutecznego. Marka Arganove rozbudza moją nadzieję na sukces nie tylko pod postacią dezodorantu mineralnego do stóp, ale również ałunu w sztyfcie oraz mineralnego dezodorantu do ciała. Sama z pewnością je wypróbuję! 

Poznając się z Arganove należy pamiętać, że to nie tylko naturalne kosmetyki, ale również produkty do pielęgnacji ciała. Kojarzycie rękawicę kessa albo pumeks hammam? Te cuda już niedługo będą na wyciągnięcie ręki! 

Bowiem najważniejszą informacją tego wpisu jest fakt, iż od czerwca marka Arganove będzie dostępna stacjonarnie w drogeriach Rossmann! Będziecie wypatrywać ich szaf? Bo ja już się nie mogę doczekać chwili, w której będę mogła uzupełnić moją kolekcję produktów Arganove, a przede wszystkich przetestować ich mineralny dezodorant do ciała =) 


Bardzo dziękuję, że jako jedna z pierwszych mam możliwość poznania naturalnych kosmetyków marki Arganove


Jednocześnie informuję, że każde napisane przeze mnie słowo jest szczerą prawdą, której nie da się zmienić za żadne pieniądze =D


Do następnego wpisu!
SnuKraina =) 

33 komentarze:

  1. Glinka zielona do cery problematycznej, to coś dla mnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam naturalne glinki - odrobina wody, toniku bądź hydrolatu i super maseczka gotowa =)

      Usuń
  2. Ciekawa marka nie widzialam jej jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będzie się sprawować tak dobrze, jak wygląda, to będzie super =D Od jutra zaczynam spotkanie z pierwszym kosmetykiem =)

      Usuń
  3. U mnie już dostępna, więc chyba wypróbuje��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, jak wyrobisz sobie jakieś zdanie na ich temat! =)

      Usuń
  4. Właśnie dziś kupiłam hydrolat werbena testowałaś już?
    ja jestem ciekawa jak się sprawdza 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj wykończę tonik - ogórek z Senkara i jutro od rana zaczynam przygodę z werbeną =)

      Usuń
  5. ooo wow..jestem pod dużym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się prezentują, prawda? Powoli je testuję i muszę przyznać, że jakość również jest niczego sobie =)

      Usuń
  6. Dzisiaj widziałam te produkty w Rossmanie i bardzo mnie zaciekawiły. Jedynie spore zapasy kosmetyczne powstrzymały mnie przed zakupami ;-) Spodobał mi się puder z ałunem i widziałam, że był też inny do kąpieli chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder z ałunem mam i cały czas się zbieram do testów - jestem go bardzo ciekawa! Do kąpieli (też głównie stóp) oferują puder arganowy, który ma nawilżać i zmiękczać. Generalnie, to większość produktów tej marki bardzo mnie intryguje =)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jak za taką jakość i wydajność, to te ceny naprawdę są bardzo niskie =)

      Usuń
  8. Ja na razie mam zapasy w pielęgnacji i to spore, ale jak coś mi się skończy, to chętnie bliżej się zainteresuję tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj popryskałam twarz hydrolatem od ArgaNove oraz dałam koledze, po jakichś 30 sekundach kolega zaczął krzyczeć że strasznie jemu piecze twarz, jak to zobaczyłam to byłam w szoku : opuchnięta była cała twarz. Na mojej twarzy w miejscu pryskania w ciągu minuty było to samo. Nie polem nikomu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że spotkały Was takie doświadczenia. Musiał Was podrażnić jakiś składnik zawarty w hydrolacie - to, że produkt jest naturalny, wcale nie oznacza, że jest delikatny i sprzyjający wrażliwej skórze. Najczęściej jest zupełnie inaczej. Mi hydrolat werbenowy akurat nie szkodzi, tylko służy - w zasadzie dobijam już do dna pierwszej butelki i planuję zakup kolejnych =)

      Usuń
  10. Mam czerwoną maseczke, sprawdza się bardzo dobrze, jednak chciałam zakupić zieloną ponieważ będzie idealna do mojej cery :) niestety w Rossmannie zostały już tylko czerwone.. Gdzie mogę kupić kosmetyki tej serii i oczywiście zieloną glinke? Nie mogłam znaleźć strony/miejsca ze sprzedażą.. proszę o POMOC ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że póki co są dostępne tylko w Rossmannach i to na dodatek jedynie stacjonarnie. Trzeba się wybrać na dalsze polowania =)

      Usuń
  11. Arganove jest nie do pobicia. Ja stosowałam płyn do demakijażu z alosem naturalnym super efekt!!! .Problem z zakupem tego produktu. Ja zakupiłam go w biedronce. W tej chwili nwm gdzie można go nabyć???

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kosmetyki idealne dla mojej cery z problemami z Rossmana zniknęły już regały z tymi kosmetykami i naprawdę nie wiem gdzie mogę je kupić Proszę pomóżcie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten sam problem. Ledwie zaczęłam je używać a już ich nie ma. Jeśli ktoś wie gdzie je można kupić, bardzo proszę napiszcie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Znalazłam.....Są w drogeriach NATURA w troszkę innej szacie graficznej i wydaje mi się odrobinę droższe.Ale są!!! Teraz nazywają się maroko produkt a nie arganove...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty dostępne w Naturze (oraz w sklepach internetowych) wychodzą pod marką beaute marrakech i jeśli się nie mylę, to ta sama fabryka 😉

      Usuń
    2. Naturalny hydrolat werbena do twarzy i ciała jest wspaniały. Kupiłam w rozstanie, a teraz nie ma nawet na allegro nie mogę znaleźć. Gdzie mogę to dostać. Nie chcę nic innego.☹

      Usuń
  15. Czy ktoś wie dlaczego zniknął sklep ARGANOVE? i czy ktoś wie gdzie jeszcze można zdobyć olejek do brody tej firmy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.