2017/12/16

#PięknaPrzedŚwiętami - ŚWIĄTECZNE ZDOBIENIA PAZNOKCI

PIĘKNA PRZED ŚWIĘTAMI: ZADANIE VI

- ŚWIĄTECZNE ZDOBIENIA PAZNOKCI - 


Pora na przedostatnie zadanie z cyklu #PięknaPrzedŚwiętami! Nie ukrywam, że temat dotyczący świątecznego zdobienia paznokci był dla mnie najbardziej trudny i irytujący. Dlaczego? Jak pewnie wiecie, pół roku temu zaskoczyło mnie hybrydowe uczulenie w związku z czym paznokci malować nie mogę. Ani hybrydą, ani zwykłym lakierem, a palce swędzą mnie od samego patrzenia na pudełko z lakierami. Mimo wszystko postanowiłam podjąć wyzwanie rzucone przez portal Trusted Cosmetics oraz właścicielkę bloga Różowa Szminka. Co z tego wyszło? Zapraszam na wpis. 



Zgodnie z założeniem 6 zadania należało poszukać inspiracji i najnowszych trendów związanych ze zdobieniem paznokci na święta. W pierwszej kolejności skupiłam się na samej kolorystyce, w końcu to ona w 50% odpowiada za sukces. Muszę Wam powiedzieć, że przejrzałam kilka portali, które spróbowało zmierzyć się z tym zadaniem i zbytnio się nie zaskoczyłam. Jakie barwy będą królować na naszych paznokciach w tegoroczne święta? 

Na podstawie artykułu Harpers Bazaar [KLIK]
Otóż będą to typowe, świąteczne kolory! Czerwienie, zielenie a okazyjnie mogą nam się przytrafić ciemniejsze granaty czy brązy. Klasyczna czerwień czy może ciemne bordo? Wszystko zależy od Ciebie! Nie zapomnij jednak dołożyć do swojej świątecznej stylizacji sporej dawki błysku. Brokaty we wszystkich możliwych kolorach będą przykuwać wzrok swoim blaskiem, a przy okazji są totalnym must have świątecznego zdobnictwa paznokci. 

Jak już mówiłam, kolorystyka przewodnia świąt mnie nie zaskoczyła. Was pewnie też nie =) A na jakie wzory powinniśmy się decydować, żeby wpisać się w tegoroczne trendy? Otóż tu również szoku nie będzie =) 

Na podstawie artykułu Elle [KLIK]
Mając do wyboru świąteczne zielenie i czerwienie, nie sposób zrezygnować ze świątecznych śnieżynek, mikołajów czy reniferków. Okres bożonarodzeniowy pozwala Nam obudzić w sobie wewnętrzne dziecko i z dumą nosić na pazurkach wszelkie wzory, które kojarzą nam się ze świętami. Tylko nie zapomnijcie o odpowiedniej dawce świątecznego błysku! W końcu światło lampek musi mieć pole do popisu i na pewno będzie pięknie odbijać się od Naszych paznokci. 

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie pokusiła się o stworzenie własnego zdobienia. Biorąc pod uwagę wszystkie znalezione przeze mnie wskazówki, zdecydowałam się na następujące kolory: 


Opal wine to zdecydowanie mój ulubiony odcień czerwieni. Ciemny, głęboki, kojarzący się z kolorem czerwonego wina. Jeżeli dobrze się mu przyjrzycie, to możecie dostrzec delikatne drobinki. Uwielbiam ten kolor! Żeby bardziej zaakcentować jego głęboką barwę i wzmocnić moc dodanych później drobinek pociągnęłam go matowym topem. 

White collar to najzwyklejsza, najczystsza biel. W moim zdobieniu posłużyła mi do wykonania wzoru. Gdyby nie ona, to później dodany błysk nie byłby aż tak widoczny i nie dawałby pożądanego przeze mnie efektu. 

Star dust a więc śliczne, srebrne drobinki. W końcu nie można zapomnieć o błysku, prawda? Poprawiłam nim wzór, który wykonałam białym kolorem. 

A co mi z tego wyszło? 


Z przyczyn Nam wszystkich znanych posłużyłam się wzornikiem. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że nie są to wzory idealne, jednak od pół roku nie miałam pędzelka w rękach i nieco wypadłam z wprawy, za co bardzo przepraszam i proszę o wyrozumiałość =) 

Dla uściślenia mogę dodać, że zapewne nie namalowałabym wzorków na każdym paznokciu. Zwyczajnie chciałam się tutaj trochę pobawić. Osobiście wszystkie paznokcie pociągnęłabym tym pięknym bordowym kolorem, a zdobienie wykonała na palcu środkowym i serdecznym, czyli tak jak lubię najbardziej. Najchętniej namalowałabym dwie wersje bombek. =)

A jakie zdobienia zagoszczą na Waszych paznokciach w tegoroczne święta? =)


Przegapiliście poprzednie zadania? Znajdziecie je tutaj:
Zadanie 1: Zimowa pielęgnacja twarzy i ust [KLIK]
Zadanie 2: Zimowa pielęgnacja ciała [KLIK]
Zadanie 3: Zimowa pielęgnacja włosów [KLIK]
Zadanie 4: Zimowa pielęgnacja stóp i dłoni [KLIK]
Zadanie 5: Rozgrzewające zimowe zapachy [KLIK]

Pozdrawiam Was Gorąco! 
SnuKraina =) 

36 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje! :)
    A z Twoich wzorów najbardziej podoba mi się bałwanek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Tyle się z nim namęczyłam przy moich dwóch lewych łapkach, że to mega komplement :D

      Usuń
    2. Mi także podoba się bałwanek. Współczuję uczulenia. Może da się to jakoś wyleczy?

      Usuń
    3. Wyleczyć za bardzo nie ma jak, póki co czekam i raz na kilka miesięcy sprawdzam jak reaguje skóra. Może w końcu coś się zmieni =)

      Usuń
  2. Piękne! ;3 Niestety nie mam takiego talentu, musze się zadowolić jednokolorowymi :C

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Najbardziej mi się podoba właśnie to cudowne bordo =)

      Usuń
  4. uwielbiam połączenie bordowego lub granatowego lakieru z srebrem <3 w zeszłym roku miałam własnie granaty a w tym chyba wybiorę ta piękną, błyszczącą czerwień z semilaca <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem o której mówisz, rzeczywiście jest śliczna =)

      Usuń
  5. Ja postawię na mieniące się drobinkami srebro, choć klasyczne czerwienie od zawsze mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobinki zawsze przyciągają wzrok, to nie może się nie udać =)

      Usuń
  6. Takie zdobienia podobają mi się, ale u kogoś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja mam tak z wszelkimi doklejanymi ozdobami = )

      Usuń
  7. ja jestem dopiero przed robieniem światecznych paznokci, bardzo podobają mi się wszelkie sweterkowe zdobienia czy śniezynki, jednak samej trochę ciężko takie cuda wymalować ;)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie, gdy mniej wprawiona ręka odmawia posłuszeństwa ;P

      Usuń
  8. Super wzorki, ja chyba nawet nie będę próbować, bo na pewno wyjdzie mi krzywo XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to doskonale =P Na szczęście hybrydę można poprawiać do bólu =)

      Usuń
  9. cudowne są zimowe zdobienia, chciałabym sobie jakieś trzasnąć, ale chyba nie mam takiego talentu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A daj spokój, wystarczy odrobina cierpliwości =)

      Usuń
  10. Ja sobie kupiłam na Święta piękne, leciutkie, metaliczne odcienie. Pudrowy róż, beż... Paznokcie jak lustereczka :). W Święta kusi dodatkowy błysk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, muszą być piękne! Święta i późniejszy okres sylwestrowo - karnawałowy są idealne na takie zdobienia =)

      Usuń
  11. Uwielbiam świąteczne zdobienia :) Mają coś w sobie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! I można poszaleć z reniferkami czy innymi bałwankami =)

      Usuń
  12. Zostanę przy klasycznej czerwieni jak co roku, no chyba że mnie kosmetyczka do czegoś malutkiego przekona :D tak czy siak - pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczną czerwień też lubię, jednak bardziej do mnie przemawia bordo =)

      Usuń
  13. Bardzo fajne wzorki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysły świetne :) A tak fajnie namalować ręcznie ja bym wcale nie umiała, a tobie wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne pomysły :) ja już robiłam śnieżynki w tym rooku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.