2017/12/22

NIESPODZIANKI #3 - MASECZKA DO TWARZY ENILOME/ TRUSTED COSMETICS

Witajcie Kochani!
Święty Mikołaj jest ostatnio dla mnie bardzo, ale to bardzo miły. Chyba musiałam być grzeczną dziewczynką w tym roku =) Dlaczego? A no dlatego, że całkiem niedawno trafił do mnie kolejny prezent. Tym razem jest to nagroda z portalu Trusted Cosmetics [KLIK]. 


Przy okazji tego krótkiego wpisu, a zarazem zapowiedzi nadchodzących testów opowiem Wam kilka słów na temat tego portalu. Co to za portal? Co można tam znaleźć? Zapraszam na wpis =) 



Portal Trusted Cosmetics  do miejsce dla osób dbających o urodę, zdrowie i dobre samopoczucie. Znajdziemy tam informacje na temat ciekawych, godnych polecenia produktów i usług branży beauty, a także sporą dawkę sposobów, które pomagają zachować zdrowie i urodę. 

Każdy, kogo choć trochę interesują kosmetyki i uroda znajdzie tu coś dla siebie. Oprócz wielu ciekawych artykułów (do których tworzenia możecie się sami przyczynić, nie musicie pisać bloga!) znajdziecie tutaj katalog firm z branży zdrowia i urody, ciągle rozszerzaną i aktualizowaną bazę perfum, oferty pracy z branży beauty oraz ciekawe konkursy i wyzwania. 

Właśnie za sprawą takiego konkursu trafiła w moje ręce maseczka oczyszczająca z glinką, przeznaczona do cery tłustej. Lepiej trafić mi się chyba nie mogło =) 


Warto wspomnieć, że aktywność na portalu Trusted Cosmetics nie wymaga zakładania konta, a już tym bardziej nie wymaga prowadzenia bloga. Każda aktywność na tej platformie jest natomiast nagradzana punktami. Nie ważne, czy stworzysz swój autorski post, ocenisz perfumy znajdujące się w bazie czy może weźmiesz udział w wyzwaniu czy testowaniu kosmetyków (Dokładną rozpiskę przyznawanych punktów znajdziesz tutaj: [KLIK]). Jak widzisz, nie jest to trudne, a osobom interesującym się taką tematykę powinno to wręcz sprawiać przyjemność. Co daje nam aktywność na tym portalu? Punkty pozwolą Ci się znaleźć w Rankingu TrustedBlogerek oraz TrustedCzytelniczek, natomiast najaktywniejsze z nich każdego miesiąca wygrywają pudełko pełne kosmetyków do testowania. Brzmi zachęcająco, prawda? =) 


Sama, odkąd znalazłam to miejsce w sieci, zaglądam tam regularnie. Dlaczego? Dzięki niemu jestem ciągle na bieżąco w kwestii nowinek kosmetycznych i beauty ciekawostek. Co prawda przez to rośnie też mój chcieizm zakupowy, no ale co ja na to poradzę =) Będę ćwiczyć swoją silną wolę =) 

A teraz dzięki wygranej w konkursie mogę przetestować maseczkę do twarzy, za co bardzo dziękuję! Wiecie zresztą, że to mój ulubiony element pielęgnacji. Oby okazała się jak najlepsza =) 

Przy okazji przypominam Wam, że jutro opublikuję ostatnie już zadanie z wyzwania #PięknaPrzedŚwiętami. Jest ono organizowane właśnie przez Trusted Cosmetics oraz autorkę bloga Różowa Szminka. Zadanie 7 to:  Makijaż pełen blasku na święta. Domyślacie się, jakich kosmetyków nie może tam zabraknąć? =) 


Serdecznie dziękuję portalowi Trusted Cosmetics za nagrodzenie mojej wypowiedzi! =)

Znacie to miejsce? Zaglądacie tam? Dajcie znać! =) 

Pozdrawiam Was Gorąco!
SnuKraina =) 




22 komentarze:

  1. Nie znałam Trusted Cosmetics, ale ja w urodowych tematach, w ogóle jestem jakaś nieogarnięta.
    Czekam na ten post o makijażu; jestem bardzo ciekawa, co wymyśliłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam Trusted, ale na pewno tam zajrze. Ja tez lubie maseczki, obecnie uwielbiam te w plachcie. Milego testowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię maseczki w płachcie, jednak te tradycyjne mają z reguły lepsze działanie oczyszczające =)

      Usuń
  3. Bardzo dobrze znam ten portal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy :( A co do Mikołaja, to zazdroszczę że byłaś tak grzeczna :D Jestem przekonana, że nie może zabraknąć rozświetlacza :D


    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajjj, przejrzałaś mnie z tym rozświetlaczem :P

      Usuń
  5. Gratulacje ;) nie znałam wcześniej tego portalu ale teraz będę częstym gościem;)

    Pozdrawiam
    Zapraszam do Siebie na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze swojej strony bardzo polecam, wielu ciekawostek można się tam doszukać =)

      Usuń
  6. Daj znać jak się u Ciebie sprawdza maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam, ale jakoś rzadko zaglądam. Nagroda świetna, już czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja będzie na pewno, jedynie będzie trzeba trochę na nią poczekać. Producent zapewnia o zmniejszeniu wydzielania sebum po 4 tygodniach stosowania, natomiast ja jestem ciekawa czy aż na miesiąc mi ona starczy :P

      Usuń
  8. W takim razie muszę zajrzeć na ten portal ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej firmy nie znam, ale ogolnie bardzo lubie maseczki z glinko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pierwszy raz widzę na oczy nazwę firmy, a maseczki z glinką bardzo lubię =)

      Usuń
  10. Nie znam firmy, ale być może przyjrzę się produktowi bliżej, ponieważ jestem wielką fanką wszelkich maseczek;)
    Wesołych świąt♥
    Może wzajemna obserwacja? staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po testach na pewno dam znać, jak się sprawdza. A póki co - ja już Ciebie obserwuję od jakiegoś czasu ;)

      Wesołych Świąt! =)

      Usuń
  11. Lecę czytać post makijażowy =) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.