2017/12/21

NIESPODZIANKI #2 - ZESTAW KSIĄŻEK/ ROZDANIE U LAWENDOWA KRAINA

Prezenty cieszą zawsze, nie tylko w Święta, choć do tych zostało już tylko kilka dni, więc cieszą podwójnie. Wczoraj wybrałam się na pocztę odebrać wszystkie awiza, jakie znalazłam w skrzynce - było ich aż 3! A wśród nich... wygrana z rozdania organizowanego przez od Rose_eM z bloga Lawendowa Kraina [KLIK]! =) 


Nagrodą był zestaw niespodzianka. Wiedziałam tylko, że w środku znajdują się trzy książki. Co dokładnie znalazłam? Zapraszam na krótki wpis =) 



Paczuszka przyszła do mnie zapakowana jak na prezent, w ozdobny papier i wielką kokardę. Jednak ciekawość była większa i papier nie dotrwał do zdjęć :P Oprócz trzech książek znalazłam również uroczą kartkę świąteczną z reniferem! =) Jak wiecie, gust książkowy mam dość specyficzny i trochę się obawiałam, co mogę znaleźć w paczce. Jednak jakby nie patrzeć - książka to książka i warto ją przeczytać jedynie po to, by wyrobić sobie o niej własne zdanie =) 

Konkurs Mikołajkowy organizowany przez Różę polegał na opowiedzeniu historii z dzieciństwa związanej właśnie ze spotkaniem z Mikołajem. Muszę przyznać - jak przypomniałam sobie, jakie okropne i przerażające mikołajowe maski wybierała moja rodzina, to wcale się sobie nie dziwię, że nie chciałam wyjść spod stołu =) A do tego mój Mikołaj miał zawsze groźny głos, wielką rózgę i kazał odmawiać paciorek, przy którym zawsze się jąkałam. Straszne! =) 


Czytając opisy książek byłam zaskoczona, jak dobrze Mikołaj trafił z tym dodatkowym prezentem. Powieści wydają się być bardzo ciekawe, a przy okazji będą miłą odskocznią od ciężkiej i kontrowersyjnej literatury faktu, choć nie wszystkie te pozycje wydają się być lekkie i przyjemne. Z wielką chęcią przeczytam i dam Wam znać, czy warto uzupełnić domową biblioteczkę o te pozycje. 

A tymczasem zapraszam Was na bloga prowadzonego przez Różę - Lawendowa Kraina [KLIK] to miejsce, w którym możecie poczytać nie tylko o książkach, ale również o przeżyciach i rozterkach samej autorki. Ze swojej strony - serdecznie polecam, miło się czasami oderwać od sztampowych recenzji i popatrzeć, co u kogo słychać =) 

Pochwalcie się, jakie są Wasze wspomnienia ze Św. Mikołajem =)

Pozdrawiam Was Gorąco! 
SnuKraina =) 


8 komentarzy:

  1. Książki wydają się być ciekawe :D Chociaż szczerze mówiąc, o niech nie słyszałam :D :*
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, tym bardziej z chęcią je przeczytam i opisze tutaj =)

      Usuń
  2. jeszcze żadnej nie czytałam z tych propozycji :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam póki co jedną książkę do skończenia, jedną w kolejce, a te będą następne. Zobaczymy jak się sprawdzą =)

      Usuń
  3. Mów mi katastrofa czytałam, bardzo fajna książeczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To super, od razu czuję się bardziej zachęcona =)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.