2018/02/06

DESERT ESSENCE - SZAMPON Z OLEJEM KOKOSOWYM

ODŻYWCZY SZAMPON
- Z OLEJEM KOKOSOWYM -
DESERT ESSENCE


Olej kokosowy w pielęgnacji - czy ktokolwiek jeszcze o tym nie słyszał? Sama nigdy nie byłam do tego produktu przekonana i używam go głównie na patelni, jednak kiedy w moje ręce trafił ten szampon nie mogłam nie spróbować. Szczególnie, że Kosmetyczny Fronesis [KLIK], u której wygrałam ten kosmetyk, zachęcała i kusiła. Szybko pożegnałam się ostatnim szamponem i otworzyłam ten. Czy moje obawy przed olejem kokosowym w składzie rzeczywiście były słuszne? =)



Obietnice producenta:

Szampon o przepięknym zapachu kokosa, głęboko odżywia i nawilża przesuszone włosy. Przywraca im naturalny blask i sprężystość, dzięki czemu wyglądają silnie i zdrowo. Jego formuła została opracowana na bazie naturalnych składników o działaniu odżywczym i regeneracyjnym. Substancje aktywne wnikają w głąb włosa regenerując go od cebulki, aż po same końce. Oleje zabezpieczają włosy przed uszkodzeniami, przywracając im blask i energię.

Cena: 42,99zł/ 237 ml, dostępny w drogerii internetowej Iwos [KLIK]

Skład:


Moje wrażenia:

Szampon zamknięto w miękkiej, plastikowej tubie zamykanej nakrętką z klikiem. To chyba moje ulubione opakowanie do tego typu produktów - łatwo się otwiera i zamyka , bezproblemowo się dozuje, a dzięki temu, że produkt stoi na nakrętce, kosmetyk zawsze jest blisko wylotu =) A ten dodatkowo był jeszcze zabezpieczony, super!


Dozowanie rzeczywiście nie sprawia tu najmniejszych problemów. Produkt nie przelewa się przez otwór, dzięki czemu nie ma tutaj mowy o jakimkolwiek marnotrawstwie. 

Szampon ma bardzo przyjemny, delikatnie kokosowy zapach. Bardzo naturalny, niegryzący, mi bardzo się on podoba. Tym bardziej, że utrzymuje się on na włosach jeszcze przez jakiś czas. Jego konsystencja również przypadła mi do gustu - gęsty, perłowo - biały żel, kojarzący mi się z miodem. Pewnie wiecie co mam na myśli - nic się nie klei ani nie lepi, jednak jego gęsta formuła przypomina miód. 

Dodatkowo szampon jest bardzo, ale to bardzo wydajny, co również było dla mnie niemałym zaskoczeniem. Już niewielka ilość pieni się jak szalona, pozwalając na dokładne umycie włosów i skóry głowy. Muszę przyznać, że jest to przyjemna odmiana po wielu niepieniących się, naturalnych szamponach. 


Przejdźmy jednak do efektów, bo to one są najważniejsze, prawda? Jak wiecie, trochę się obawiałam, czy produkt z olejem kokosowym nie będzie przyspieszał przetłuszczania moich włosów albo czy dodatkowo ich nie obciąży. Już same w sobie są cienkie i łatwo im zrobić krzywdę. 

Okazało się, że szampon bardzo przyjemnie mnie zaskoczył. Po pierwsze - dobrze oczyszcza. Podczas spłukiwania piany czuć, że włosy są lekko szorstkie, jednak po chwili to uczucie znika, a moje kosmyki są miękkie i łatwo się rozczesują. 

Początkowo rzeczywiście miałam wrażenie, jakby włosy szybciej się przetłuszczały. Jednak w miarę używania ich świeżość zaczęła się przedłużać. Obecnie jestem w stanie zrezygnować z codziennego mycia i robię to co drugi dzień. Takie cuda w mojej pielęgnacyjnej karierze nie zdarzyły się jeszcze nigdy! 


Co więcej... Włosy po wyschnięciu są mięciutkie i gładkie. Genialnie się układają i wyglądają jak poskromione prostownicą! Zdrowo się błyszczą i są wyczuwalnie mocniejsze oraz grubsze. Nie wiem, co ma takie magiczne działanie, ale poprawę stanu moich włosów czułam już po pierwszym myciu. A do tego są nawilżone, odżywione... Po prostu upiększone =)

Do tych wszystkich pozytywów zmuszona jestem jeszcze wspomnieć o objętości. Bo ta również zauważalnie się poprawiła. Włosy są odbite od nasady a na długości wydaje się, jakby było ich więcej. Jednak nie ma tu mowy o jakimś puszeniu się czy elektryzowaniu. 

Jakiś minus? Dla większości na pewno będzie to cena, bowiem szampon tani nie jest. Jednak z drugiej strony, jeżeli mam marnować pieniądze na kolejne buble, które wleję w kąpiel, to wolę odżałować i wydać więcej. Przynajmniej wiem, że będę zadowolona =) Póki co mam dwa szampony na zapasie, jednak do tego wrócę z pewnością. A co więcej - mam ochotę sprawdzić również odżywkę z tej serii.  

Przypominam, że został tydzień do zakończenia rozdania. Zapraszam do wzięcia udziału =)

Link: [KLIK]

25 komentarzy:

  1. Muszę polecić siostrze ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena faktycznie wysoka, jednak jeśli działanie jest dobre to może warto się skusić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i sprawia wrażenie bardzo wydajnego. Jeżeli faktycznie się taki okaże, to w sumie żadna różnica czy kupię dwa szampony po 20 czy jeden za 40 =)

      Usuń
  3. Bardzo przyjemny produkt!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy bardzo dobrze reagują na kosmetyki z olejem kokosowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ku mojemu zaskoczeniu, na ten szampon włosy zareagowały nadzwyczaj dobrze =)

      Usuń
  5. Lubię olej kokosowy w przypadku olejowania włosów. Tego szamponu nie znam ale prezentuje się fajnie. Super, że nie obciąża włosów, a nadaje im objętości. Cena rzeczywiście dość wysoka ale skoro działanie tak skuteczne to może warto zainwestować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny szampon ale chyba nie dla mnie. Zostaje tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampon z olejem? Bałabym się że by mi jeszcze bardziej przetłuszczał włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się o to martwiłam, ale zupełnie niepotrzebnie =)

      Usuń
  8. nice post.
    I follow you,follow me back ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim włosom nie służy olej kokosowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak moje zareagowałyby na czysty olej, ale ten szampon działa na nie rewelacyjnie =)

      Usuń
  10. Szampon z olejem brzmi trochę strasznie, ale byłabym skłonna kiedyś go sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy mamy podobne, więc możliwie, że Tobie też by przypasował =)

      Usuń
  11. no faktycznie tani nie jest ale włosy to ważny element wyglądu i nie można na nich oszczędzać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie, gdy rano nie ma się sił, ochoty ani czasu na ich układanie, a po samym szamponie układają się jakby same =)

      Usuń
  12. Super, że się sprawdził, choć pierwszy raz o nim słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zaskoczona, ale rzeczywiście jest świetny =)

      Usuń
  13. To najbardziej zachwalany szampon tej marki.. I tak się cieszę że tobie się spodobał �� mam w domu jedynie jego miniaturkę wraz z odżywka i oszczędzam na jakiś fajniejszy wyjazd �� jednak chyba wcześniej sama kupię pełnowymiarową butlę ����

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie można kupić ten szampon bo w drogerii iwos.pl nie ma?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.