2018/02/21

MOJE PIERWSZE ZAKUPY NA ALIEXPRESS - CO KUPIŁAM? ILE CZEKAŁAM? CZY SKUSZĘ SIĘ PONOWNIE?

Witajcie Kochani! =)

Jeżeli chodzi o zakupy z chińskich stronek, to zawsze byłam do nich nastawiona dość sceptycznie. Jak już pewnie zdążyliście zauważyć, strasznie się niecierpliwię i chciałabym mieć wszystko na już. Aliexpress skutecznie uniemożliwia posiadanie wszystkiego od razu, ale za to ta ciekawość...


Ostatecznie przekonały mnie do tego poduszki, a właściwie poszewki na poduszki. Szukając tych jedynych i idealnych do nowego mieszkania, polski asortyment nie tylko mnie nie porwał, ale również przygniótł ceną =) 



Okazuje się bowiem, że zakup estetycznych poduszek (bądź samych poszewek) o geometrycznej, kolorowej grafice w cenie niższej niż 50 - 100 złotych to dość ciężki temat do zrealizowania. Jeżeli do tego dodać, że marzyły mi się niebieskości i pomarańcze i to z przewagą tych drugich, to już w ogóle abstrakcja. 

Ostatecznie trafiłam na polską stronę (albo konto na allegro, nie pamiętam), gdzie były sprzedawane poszewki podobne do tych, zakupionych przeze mnie, jednak w cenie 2- bądź 3-krotnie większej niż egzemplarze z alie. Jakby do tego wszystkiego dodać jeszcze fakt, że przeprowadzam się gdzieś pod koniec kwietnia, to mamy tutaj idealną wymówkę do spróbowania sił w zamówieniach z Chin =) 

Poszewek na poduszki kupiłam 5, za co łącznie zapłaciłam 97,25 złotych - mogłam zamówić jeszcze tańsze, ale nie ukrywam, że obawiałam się stereotypowej, taniej chińszczyzny =) 

Zamówienie przyszło do mnie od 3 różnych sprzedawców. Pierwsze, zamówione 4 stycznia, na mojej poczcie leżało już 2 lutego. Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się tak szybkiej dostawy =) 


Takich poszewek zamówiłam dwie sztuki. Z wizją ustawiania ich po zewnętrznych stronach całej poduszkowej układanki. Ku mojemu zdziwieniu poszewka (tak samo jak pozostałe) jest wykonana naprawdę dobrze, zamykana na zamek i w żadnym razie nie wygląda tak, jakby miała mi się rozpaść w rękach =) 


Wykonane są ponoć z lnu, jednak ciężko określić co to za mieszanka. Nigdzie nie mogłam się doszukać karteczki ze składem. A jeżeli chodzi o ten wzór - tak, nadal jest we mnie bardzo dużo dziecka =) 

Te dwa wzory zamawiałam stąd: [KLIK] 

Kolejna paczuszka przywędrowała do mnie 6 lutego i była to taka oto poszewka: 


Misiek jest chyba najlepszej jakości - materiał jest bardziej gruby i mięsisty od reszty, jednak patrząc na całość nie widać tego aż tak bardzo. Zamówiony został stąd: [KLIK]

No i na deser ostatnia paczka, a zarazem jedyna, która nie przyszła do mnie poleconym i nie musiałam gnać po nią na pocztę. Czas jej dostawy był nieco dłuższy, ale również zadowalający, bo odebrałam ją 16 lutego. 


W tym przypadku postawiłam na coś delikatniejszego i mniej rzucającego się w oczy. Jak pewnie się domyślacie, wyląduje na samym środku kanapy =) Zamówiłam ją tutaj: [KLIK]

Podsumowując... Jestem z tych zakupów bardzo zadowolona! Co prawda muszę jeszcze dokupić wkłady, ale to jest akurat najmniejszy problem. Poszewki są cudowne, dobrze wykonane a kolory żywe i przyciągające oko. Będzie to świetny akcent w moim szaro - białym salonie, a dodatkowe poszewki (i nie tylko =P) zamówię pewnie jeszcze nie raz =) 

Pozdrawiam Was Gorąco!
SnuKraina =) 

23 komentarze:

  1. Poszewki z Chin są naprawdę piękne, sama jakiś czas temu zamawiałam kilka i nie mam zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba sobie jakieś zamówię :) Jak na razie z aliexpress mam głównie pędzle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że dużo osób je zamawia. Jak z ich jakością? Da się tym malować? =P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobają, wniosą trochę koloru i uśmiechu do mojego wnętrza =)

      Usuń
  4. Często zamawiam z Ali:) piękne poszewki dobrze że jesteś zadowolona.
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam zakupy na Ali :) Zamawiam tam dosłownie masę rzeczy :) Stroje kąpielowe z Ali też są super jakości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nigdy nie zamawiałam na Allie ale mam torebkę worek i jestem zdziwiona jakością. Jest gruba i dobrze uszyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że jesteś zadowolona. Sama się zdziwiłam, że są tak dobrze wykonane za tak niską cenę =)

      Usuń
  7. Oj tak, też chciałam kiedyś kupić ładne poduchy do salonu...koszt jednak mnie przerósł! Muszę poszukać na allie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dokładnie ta sama historia =) Jeżeli już mi się jakaś poducha spodobała i ewentualnie pasowałaby w mój zamysł to koszt jakby ją złotem tkali =) Koniecznie przejrzyj alie - ilość wzorów i kolorów potrafi zaskoczyć =)

      Usuń
  8. Och te Ali:)Mam sporo rzeczy od nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się długo wzbraniałam, ale skoro już jestem po pierwszych zakupach, to teraz już będzie z górki =)

      Usuń
  9. Szczerze... Niby ładnie wyglądają te rzeczy, jednak nie mam przekonania co do jakości tych rzeczy. Nie lepiej więc iść przykładowo do centrum handlowego i tam masz masę sklepów. Zobacz tutaj http://www.marywilska44.com . Znajdziesz tam różnorodne sklep, także na pewno kupisz coś też w korzystnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto nie ryzykuje ... =D Wiadomo, nie sięgam po najtańsze produkty, sugeruję się również opiniami innych kupujących i ... jeszcze ani razu się nie przejechałam, a zamówień było więcej. Każdy robi zakupy tam, gdzie ma ochotę i tam, gdzie mu wygodniej =)

      Usuń
  10. sama kupuję na Aliexpress od jakiegoś pół roku i jestem bardzo zadowolona! nigdy nie było żadnych problemów z dostawą, a jeśli chodzi o prezenty dla najbliższych na różne okazje, to lepszych niż na Aliexpress nie znajdę nigdzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dobrze trafiasz =) Sama również nie miałam żadnych problemów z dostawami, a produkty, które do mnie trafiały, zadowalają mnie w pełni =)

      Usuń
  11. Jestem pewny nawet na sto procent że na tym blogu jest bardzo dużo osób.Takie jest moje bardzo skromne zdanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.