2018/02/27

BIOLONICA STEM CELLS - KREM PIELĘGNACYJNY DO TWARZY Z KOMÓRKAMI MACIERZYSTYMI JABŁONI

KREM PIELĘGNACYJNY DO TWARZY
- NA DZIEŃ -
BIOLONICA STEM CELLS


Tak sobie siedzę i myślę, o czym bym mogła Wam dzisiaj napisać i dochodzę do wniosku, że dawno żadnego kremu tutaj nie było. A przecież od blisko dwóch miesięcy używam bardzo ciekawego produktu. Krem pielęgnacyjny z komórkami macierzystymi jabłoni? Dlaczego by nie =)



Obietnice producenta:

Dzięki innowacyjnym formułom Biolonica proponuje zdrową i skuteczną pielęgnację Twojej skóry opartą na komórkach macierzystych jabłoni. Produkty zostały oparte na surowcach pozyskiwanych z naturalnych, ekologicznych i kontrolowanych upraw, a ich ekologiczność została potwierdzona licznymi certyfikatami. Receptury posiadają ponad 90% surowców pochodzenia naturalnego. 

   * komórki macierzyste - Roślinne Komórki Macierzyste z jabłoni zawierają metabolity zapewniające długowieczność komórek skóry. Stanowią ochronę DNA przed starzeniem spowodowanym stresem oksydacyjnym, a zawartość epigenetycznych substancji ma bezpośredni wpływ na "młodość" naszej skóry

       * kwas hialuronowy - jest powszechnie nazywany "eliksirem młodości". Dzięki temu, że posiada właściwości łączenia włókien kolagenowych oraz wiązania cząsteczek wody, zapewnia nam jędrną, nawilżoną i odżywioną skórę. 

      * ekstrakt z jabłka - reguluje zawartość wody w naskórku. Wykazuje działanie antyoksydacyjne, przeciwutleniające i nawilżające. Stymuluje regenerację komórkową, wzmacnia elastyczność skóry. Zawiera witaminy A, B, C i K, kwasy AHA, fitoproteiny, flawonoidy i fenole. Ze względu na wysoką zawartość związków fenolowych i witaminy C, jabłko posiada doskonałe właściwości przeciwutleniające, wyłapuje wolne rodniki i chroni organizm przed zniszczeniami komórek. Ekstrakt z jabłka zawiera również węglowodany i kwasy AHA, które wiążą wodę i przyczyniają się do zachowania zdrowego poziomu nawilżenia warstwy rogowej. 

 Cena: 75,00 zł/ 50 ml, dostępny bezpośrednio u producenta: [KLIK]

Skład:


Moje wrażenia:

Pewnie już po pierwszym zdjęciu domyśliliście się, że opakowanie przypadło mi do gustu. Poręczne,  plastikowe, wyposażone w pompkę - lepiej już chyba być nie mogło. Do tego bardzo prosty, ale przykuwający uwagę design. Ja jestem zdecydowanie na TAK! =) 

Krem ma przyjemną, kremową, ale lekką konsystencję. Łatwo się go rozprowadza na skórze, nie smuży się ani nie rozmazuje. Moja skóra wchłania go ekspresowo, a sam krem nie pozostawia ani tłustej, ani lepkiej warstwy. 

Ma bardzo delikatny zapach, który określiłabym jako kwiatowy. Jednak przy codziennym, szybkim stosowaniu ciężko nawet zwrócić na niego uwagę. Nie będę ukrywać - bardzo mi się to podoba =) 


Krem wydaje się być bardzo bogaty, bezpośrednio po aplikacji skóra zyskuje +100 do nawilżenia, jednak jest przy tym bardzo lekki. Sprawdza się jako pielęgnacja nakładana pod makijaż. I to nawet przy mojej przetłuszczającej się cerze, nie sprawiając przy tym, żeby świecenie pojawiało się szybciej niż zwykle. Nie ma też mowy o rolowaniu się, zbieraniu w zmarszczkach czy innych problemach w nakładaniu czy utrzymywaniu się makijażu.

Odkąd używam tego kremu zauważalnie poprawiła się jakość mojej skóry. Stała się bardziej jędrna i zbita, a przecież wcale nie uważałam jej za starszą niż w metryczce. Jest też rozświetlona i promienna, a dobre, codzienne nawilżenie z pewnością jej służy. Dla mnie jest to krem z gatunku tych upiększających - niby takie "nic" a skóra od razu wygląda na piękniejszą, bardziej zadbaną i zdrowszą. 



Zawsze, gdy odkładam kremy przeciwtrądzikowe na rzecz takich nowości bardzo obawiam się zapchania. Jednak w tym przypadku nie zauważyłam żadnych niepokojących objawów. Powiedziałabym, że wręcz przeciwnie. Moja cera ma się lepiej, niż w przypadku kremów przeznaczonych stricte do skóry tłustej =) 

W zapasie mam jeszcze krem do rąk z tej samej serii, jednak on na otwarcie musi jeszcze trochę poczekać. Jednak po tym kremie nie ukrywam, że mam wobec niego niemałe oczekiwania =) 

Pozdrawiam Was Gorąco!
SnuKraina =) 

12 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem czy równie dobrze sprawdziłby się na suchej cerze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio moja skóra jest dość mocno podrażniona mrozem, grzejnikami i innymi czynnikami, powiedziałabym nawet, że jest dość sucha jak na swoje możliwości a ten krem nawilża bardzo dobrze i przynosi takie przyjemne ukojenie. Nie wykluczam więc, że przy suchej cerze też by się sprawdził =)

      Usuń
  2. Hmm może by się i u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jesteś zadowolona z jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem trochę zaskoczona, ale rzeczywiście mi się sprawdza =)

      Usuń
  4. Gdy widzę krem z pompką od razu ma u mnie plusa. Taka forma aplikacji, jest niestety rzadko używana, ale bardzo higieniczna i ułatwiająca codzienną pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym obiema łapkami! =) Higieniczne, proste w użyciu, ułatwiające dozowanie - same plusy!

      Usuń
  5. Ostatnio też zaczęłam używać kremu na dzień w takim opakowaniu z pompką i - omg! - jakie to jest genialne rozwiązanie! Niby proste, a jakie przyjemniejsze w codziennej pielęgnacji :) Tego kremu akurat nie miałam, super jednak, że się sprawdził u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mała pierdoła a jak wiele w codziennej pielęgnacji potrafi zmienić =)

      Usuń
  6. krem jest swietny. Tez go uzywam i jestem zaskoczona, jak fenomenalnie działa mi na skórę w postaci nawilżenia przy stosowaniu kosmetykow do makijazu - tych mineralnych. Prawdziwa szczera recenzja. Dodaje Cie do obserwatorow i bede zagladac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ten krem ma coś w sobie i w przyszłości z chęcią do niego wrócę =) Witam w gronie obserwatorów i zapraszam do mnie częściej =)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.