2017/10/15

BIELENDA - SUPER POWER SLEEPING MEZO MASK, AKTYWNA MASKA KORYGUJĄCA

SUPER POWER SLEEPING MEZO MASK
- AKTYWNA MASKA KORYGUJĄCA -
BIELENDA


Najlepszym przyjacielem osób z zanieczyszczoną cerą, są oczywiście produkty oczyszczające, w tym maseczki. Sama chętnie sięgnę po każdą nowość, która da mi chociaż cień nadziei na sukces. Tym razem mój wybór padł na kolejny produkt z serii aktywnie korygującej od Bielendy. Jeżeli jesteście ciekawi, jak się sprawdził to zapraszam na wpis =)


Informacje na opakowaniu:

Aktywna maska korygująca skutecznie podnosi jakość cery z niedoskonałościami - mieszanej, tłustej, błyszczącej, szarej, z rozszerzonymi porami, z przebarwieniami, z widocznymi zmianami trądzikowymi. Eksfoliuje, zmniejsza widoczność porów, redukuje błyszczenie i zaczerwienienie cery, dodaje blasku. Poprawia jędrność, nawilżenie oraz koloryt skóry, wygładza zmarszczki. 

Cena: +/- 20,00 zł/ 50 ml. 


Skład:

AQUA, LACTOBIONIC ACID, MANDELIC ACID, NIACINAMIDE, GLUCONOLACTONE, POLYACRYLATE CROSSPOLYMER-6, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, DISODIUM EDTA, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PARFUM, LIMONENE, LINALOOL 


Moje wrażenia:

Wcześniej nie miałam jeszcze okazji testować maseczek nakładanych na noc, więc ten egzemplarz od razu wpadł mi w oko. Czy może być coś lepszego, niż krem działający jak maska oczyszczająca, a wymagająca ode mnie jedynie nałożenia zamiast kremu na noc, raz na kilka dni? Dla takiego lenia jak ja, chyba nie =) 

Produkt zamknięto w bardzo estetycznej tubce z zakrętką. Choć całe opakowanie mi się podoba, a lekko pozłacana nakrętka dodatkowo przykuwa moją uwagę, to jednak jakość tej tuby pozostawia wiele do życzenia. Już przy drugim otwarciu dziubek w zakrętce mi się urwał i zaczął żyć własnym życiem. Ostatecznie przelałam produkt do słoiczka, a tubkę schowałam - jak kiedyś go wykończę, to wrzucę go do denka. 

Maska ma gęstą, żelową konsystencję i jest bardzo lepiąca. Czuć to nie tylko podczas nakładania, ale również wiele godzin po nałożeniu. Z racji tego, że jest to maska na noc, niejednokrotnie czuję, że poduszka lepi mi się do twarzy gdy kładę się spać. Niezbyt przyjemne uczucie, które w zasadzie znika dopiero w środku nocy bądź nad ranem, jednak nie jestem pewna, czy to produkt się wchłonął, czy to ja wytarłam go w poduszkę. Zapach jest bardzo charakterystyczny, identyczny jak w przypadku innych kosmetyków z tej serii. 

Może z opakowania i konsystencji nie jestem za bardzo zadowolona, natomiast z samego działania jak najbardziej! Maska widocznie walczy z zaskórnikami, rozszerzonymi porami, jak i świeżymi niedoskonałościami. Po tych ostatnich widać to najlepiej - nałożenie tej maseczki dwa dni pod rząd (raz na całą twarz, później najczęściej punktowo) gwarantuje mi całkowite wyleczenie zmiany. Jest milion razy lepszy niż olejek z drzewa herbacianego! 

Używam go regularnie co drugi - trzeci dzień od jakiś trzech tygodni i jestem zachwycona tym, co dzieje się na mojej twarzy. Pory na policzkach są dogłębnie oczyszczone i zdecydowanie mniej widoczne, ilość zaskórników na nosie, czole i brodzie się zmniejszyła, a skóra jest nawilżona i ma piękny, równomierny koloryt. Chociaż staram się tego nie robić, to czasami zdarzy mi się też coś wycisnąć - zawsze po tym robiły mi się czerwone plamy i wybrzuszenia na skórze. Po nałożeniu tego preparatu na drugi dzień nie ma śladu po niedoskonałości. Szczerze? Jestem tym produktem zachwycona! 

Najlepsze w tym wszystkim jest to, że maska wcale nie przesusza mojej skóry. Nie ukrywam, że trochę się tego obawiałam, ale zwykły krem nawilżający na dzień daje w zupełności radę. Staram się jednak z większą częstotliwością używać masek nawilżających, bo produktów oczyszczających w ostatnim czasie używam bardzo dużo, a jednak nie chcę doprowadzić do katastrofy. Oprócz tego pamiętam o regularnych peelingach i kremie z filtrem =) 

Nie zauważyłam żadnych podrażnień, przebarwień czy innych problemów ze skórą. Poważnie rozważam zrobienie większych zapasów, ponieważ dorwanie tej maski graniczy z cudem. 


Znacie? Używacie?
Co sądzicie o tym produkcie?

_________________________________________________________________________________
Do następnego wpisu,
SnuKraina =) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.