2018/06/23

MASECZKOWO - CZYSTE PIĘKNO, PILATEN, CAFE MIMI

Nawet nie wiem, kiedy mi zleciał ten tydzień. Na początku miałam mały kryzys i nie miałam siły dosłownie na nic, ale na szczęście szybko mi przeszło i od środy działam na pełnych obrotach =) Nie zapomniałam też o maseczkach, to w końcu mój ulubiony element pielęgnacji a poza tym widzę, że te posty cieszą się niemałą popularnością. 


Tym razem w obroty poszły maseczki kremowe, nawilżające. Ostatnio intensywnie denkuję oczyszczające maski o większych pojemnościach, więc dla równowagi skórę trzeba też nawilżać =) Znalazła się też jedna oczyszczająca maska typu peel off. Jak myślicie, do której z tych trzech chętnie jeszcze wrócę? =) 


WILD STRAWBERRY MASK
- POZIOMKI MŁODOŚCI -
CZYSTE PIĘKNO


Multiaktywna maska jogurtowa - nawilżenie i wygładzenie. Stymuluje metabolizm skóry, aktywnie wspierając proces regeneracji naskórka. Skutecznie penetruje głębsze partie skóry dostarczając wysokowitaminową mieszankę. Skóra staje się jedwabista, sprężysta i odpowiednio nawilżona. 

Składniki aktywne: mleczko pszczele, ekstrakt z truskawki, miód, masło shea 

Cena: jakieś kilka złotych w Biedronce


Maseczka o gęstej, kremowej konsystencji i przyjemnym, poziomkowo - truskawkowym zapachu. Łatwo się ją nakładało na skórę, nie zastygała, więc ze zmyciem również nie było większych problemów. Trochę się martwiłam o to masło shea w składzie, które lubi mnie zapychać, jednak na szczęście, nic takiego nie miało miejsca. 

Nałożona na skórę maseczka przyjemnie chłodziła. Po zmyciu skóra była odświeżona, miękka, gładka i odpowiednio nawilżona. Nawet pory wydawały się czystsze, a skóra rozświetlona. Całkiem niezła gdyby nie to, że jej skład ciągnie się przez pół saszetki =D Po jej użyciu nie wystąpiły żadne skutki uboczne, a pojemność 7 ml była w sam raz na raz =) 


MASECZKA Z EKSTRAKTEM Z KAKTUSA I ALOESU
- WHITE CLAY MASK BLACKHEAD EXTRACTION ANCE REMOVAL -
PILATEN


Maseczka przeznaczona do systematycznej pielęgnacji cery tłustej i mieszanej (w szczególności), ze skłonnością do występowania zaskórników i wągrów. 

Maska wnika głęboko w skórę, dzięki czemu wchłania zaskórniki i zanieczyszczenia oraz sprawia, że skóra jest niezwykle gładka.

Cena: 1,99 zł/ 10g, dostępna m.in. w Drogerii Joka [KLIK]


Pamiętacie jeszcze czarną jak smoła maseczkę Pilaten [KLIK]? Tamta kompletnie mi się nie sprawdziła. Zastygała wiekami, ściągała się ekspresem a moje zanieczyszczenia pozostawały niewzruszone. Czysta ciekawość kazała mi sięgnąć po wersję białą i ... MAM ZA SWOJE! 

Owszem, maseczka zastygała na mojej twarzy dłużej, niż powinna, ale ma cera już tak ma. Wszystkie peel offy zastygają dwa razy dłużej, niż przewiduje to instrukcja. Zdjęcie tej maski było ekstremalnie bolesne (teraz już rozumiem te wszystkie przelane nad Pilatenem łzy =D), chociaż nie nakładałam jej w newralgicznych miejscach. Ale przynajmniej DZIAŁAŁA! Depilacja jak się patrzy, drobne zaskórniki przemocą wyciągnięte z mojej skóry... Czego chcieć więcej? =D Drugi raz do niej nie wrócę =D


CIEPŁA MASKA DO TWARZY 
- GŁĘBOKIE NAWILŻANIE -
CAFE MIMI


Bardzo skuteczna, kompleksowa pielęgnacja skóry twarzy w dwóch etapach. 
1 etap: ciepła maska do twarzy głębokie nawilżanie z naturalnymi truskawkami. Maska z naturalnymi owocami i ekstraktem z truskawek głęboko nawilża i odżywia skórę witaminami. 
2 etap: serum utrwalające do twarzy głębokie nawilżanie z kwasem hialuronowym jest najlepszym środkiem do szybkiego i prawidłowego nawilżenia skóry. 

Cena: 8,50 zł, dostępne m.in. w drogerii Iwos [KLIK]


Produkt wzbudził moje zainteresowanie od razu - uwielbiam takie kompaktowe rozwiązania =) Maseczka rzeczywiście trochę grzeje, ale jest to wyczuwalne tylko na początku i bardzo przyjemne. I tak, mówi Wam to osoba, która nie cierpi wszelakich efektów grzejąco - chłodzących =) 

Produktu jest w sam raz na twarz + dekolt, lub na podwójną aplikację na twarz, a samego serum wystarcza nawet na trzy razy. Przy takim przeliczniku zestaw wychodzi prawie za darmo =) A czy działa?

Oj, działa! Skóra po tym zestawie była pięknie nawilżona, odżywiona i niesamowicie miękka. Idealny zestaw na te wysuszające, upalne dni. Nie będę przed Wami ukrywać - serum na twarz użyłam tylko raz a resztą wysmarowałam stopy, które ostatnio są w strasznej kondycji. Powiem Wam, że serum zdziałało cuda i niesamowicie poprawiło stan wysuszonych pięt. Teraz doprowadzenie ich do porządku to będzie pikuś! =) 

Po tym zestawie mam ogromną ochotę spróbować kolejne. Ciekawość mnie zżera, czy są tak samo dobre ja ten =) 

Pozdrawiam Was Gorąco!
SnuKraina =) 

18 komentarzy:

  1. Wow, te maseczki Cafe Mimi mają takie ładne składy? Kurczę, muszę się wreszcie zdecydować na nie i kupić kilka na próbę. Pilaten miałam tylko w wersji czarnej i u mnie nie było ani bólu ani efektu. Po prostu jedno wielkie nic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe Kafe Krasoty ma całkiem nieźle składy i fajnie działają 😊 Przynajmniej to, co ja używałam. A czarny pilaten u mnie też nic nie zwojował 😁

      Usuń
  2. ja lubię pilateny ściągają u mnie wągry jak nic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta biała rzeczywiście u mnie zadziałała całkiem nieźle, za to czarna wcale 😊

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem przejść obojętnie obok nowych maseczek 😁

      Usuń
  4. lubię takie maseczki, niestety żadnej z nich nie miałam, muszę to szybko nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam białą maskę pilatena i się popłakałam, to była tragedia. Darmowa depilacja. Też nie powrócę, za bardzo bolało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnie tą czarną maseczkę Pilaten dostałam. Zobaczymy jak się sprawdzi u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na recenzję :D U mnie czarna nie robiła nic, nawet zastygać specjalnie nie chciała. Za to biała jak już zastygła, to na amen :D

      Usuń
    2. Hehe u mnie czarna zastyga gdzieś po 40 minutach :D

      Usuń
  7. Coraz bardziej mnie ciekawią te maseczki Cafe Mimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zestaw sprawdził mi się mega, sama z chęcią sprawdzę inne wersje :D

      Usuń
  8. No to mnie zaciekawiłaś tymi maseczkami cafe mimi:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.