2017/01/20

ZIAJA - KURACJA KASZMIROWA Z OLEJKIEM AMARANTUSOWYM, SZAMPON WZMACNIAJĄCY

SZAMPON WZMACNIAJĄCY
-KURACJA KASZMIROWA-
-Z OLEJKIEM AMARANTUSOWYM
ZIAJA


W końcu i ten produkt zasłużył na recenzję. Jak wypadł? Sprawdźcie sami =)
Informacje na opakowaniu:
Do włosów normalnych, cienkich, delikatnych i suchych. 
Działanie:
  • Delikatnie myje włosy i oczyszcza skórę głowy.
  • Substancje pielęgnujące nawilżają i wzmacniają włosy.
  • Szampon poprawia objętość włosów bez ich obciążania.
  • Zapewnia lekkość w dotyku potrzebną włosom delikatnym. 
Specyfikacja:
  • jest gęsty i wydajny;
  • zawiera substancje myjące i wzmacniające;
  • jego atutem jest piękny zapach.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Ammonium Lauryl Sulfate, Slycol Distearate, Laureth-4, Polyquaternium-10, Amaranthus Cruentus Seed Oil, Hydrolyzed Keratin, Laureth-2, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Parfum, Linalool, Citric Acid, Cl 16035, Cl 17200.


Pojemność: 300ml
Cena: ok 7,00zł

Moje wrażenia:
Muszę przyznać, że na prawdę podobają mi się te minimalistyczne opakowania. Do tego są wykonane z mocnego, trwałego plastiku. I dozownik mi się podoba - taki wąski, dzięki czemu nie wylejemy za dużo produktu. Jednak ma to jeden minus - gdy produktu jest już na dnie, strasznie ciężko go stamtąd wydostać. 
W butelce znajdziemy gęsty, różowo-perłowy produkt. Tak samo jak produkty z olejkami arganowym i tsubaki ma elegancki zapach kobiecych perfum. Te jednak są cięższe i słodsze, przez co mniej trafiły w mój gust. Zapach jest jednak mniej intensywny i szybciej ulatnia się z naszych włosów.
Produkt dobrze się pieni i oczyszcza włosy nie plącząc ich. Jednak - jak się sprawdził u mnie?
Uważam, że jest to produkt bardziej do włosów suchych niż normalnych. Efekt nawilżenia jest bardzo wyczuwalny na włosach. Dla moich włosów jest tego nawilżenia aż zbyt wiele, ponieważ gdzieś w połowie intensywnego dnia czuję, że stają się one nieświeże. Może jeszcze nie wyglądają na przetłuszczone, ale dla mnie jest to już odczucie denerwujące i mało komfortowe. Jednak nienajgorzej mi się sprawdza stosowany na zmianę z szamponami oczyszczającymi, także jakoś go zużyję =). 
Po umyciu włosy są rzeczywiście baaardzo lekkie, delikatne i miękkie w dotyku. Ładnie się błyszczą i bezproblemowo układają. Jednak obiecanego zwiększenia objętości niestety nie widzę - może to nawilżenie jest takie "obciążające"? Lepiej sprawdzają się u mnie szampony oczyszczające, które delikatnie usztywniają moje włosy. Wtedy to dopiero jest jakaś objętość. 
Czy polecam ten produkt? Na pewno osobom, które potrzebują mocniejszego nawilżenia włosów =)

INNE PRODUKTY Z TEJ SERII:


Stosowaliście? Co sądzicie o tym produkcie? Dajcie znać! =) 


Do następnego wpisu,
SnuKraina =) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.