2016/12/15

ZIAJA - KURACJA OLEJKAMI ARGANOWYM I TSUBAKI - SZAMPON WYGŁADZAJĄCY

SZAMPON WYGŁADZAJĄCY 
KURACJA OLEJKAMI ARGANOWYM I TSUBAKI 
ZIAJA


Kolejny produkt z serii Ziaji - kuracja olejkami arganowym i tsubaki - szampon wygładzający. Chcecie wiedzieć o nim coś więcej? Zapraszam dalej =) 
Informacje od producenta:
Aktywna regeneracja włosów, ochrona termiczna. Przeznaczony do włosów suchych, zniszczonych oraz po zabiegach termicznych. 
Działanie: 
Myje włosy i oczyszcza skórę głowy;
Pozostawia włosy miękkie i gładkie w dotyku;
Zwiększa ich objętość oraz podatność na modelowanie;
Zapewnia efekt zadbanych włosów. 
Specyfikacja:
Jest gęsty i wydajny;
Zawiera substancje myjące i kondycjonujące;
Jego atutem jest piękny zapach;

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Laureth-2, Sodium Arganamphoacetate, Silicone Quaternium-16, udeceth-11, Butyloctanol, Undeceth-5, Polyquaternium-10, Camellia Japonica Seed Oil, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Parfum, Linalool, Citric Acid, Cl 47005 (D&C Yellow No.10), Cl 15985 (FD&C Yellow No.6).


W bardzo estetycznej a zarazem charakterystycznej dla Ziaji butelce mieści się 300ml produktu, który kupimy w granicach 6 - 8zł. Według mnie bardzo przystępna cena.

Moje wrażenia: 
Samo opakowanie przyciąga mój wzrok - minimalistyczne i eleganckie. Chociaż to zwykła, plastikowa butelka, a jednak może być ozdobą łazienkowej półki. Wizualnie na plus, jednak jak zwykle, ubolewam nad tym, że nie widzę zużycia. Chociaż teraz mam takie zapasy, że nie powinnam się martwić, że mi zabraknie =P Na plus jest również dozownik - malutki, wąski, mamy kontrolę nad ilością wylewanego produktu. 
Sam szampon ma bardzo gęstą, żelową konsystencję - trochę przypomina nie do końca stężały kisiel =). Ma żółtawą barwę i pieni się jak szalony. 
Kuracja z olejkiem arganowym i tsubaki pachnie obłędnie - nie tylko maska pachnie pięknymi, kobiecymi perfumami. Szampon ma ten sam zapach, jest on jednak mniej intensywny, jednak wyczuwalny na włosach jeszcze przez długie godziny. 
Bardzo podoba mi się to, że za numer 1 producent obrał sobie mycie włosów i oczyszczanie skóry głowy. W końcu od tego ma być szampon. Procesy regeneracyjne i odżywcze pozostawiłabym produktom, które spędzają na naszych włosach nieco więcej czasu =) Także założenie producenta jest proste i - na szczęście - spełnione! Szampon bardzo ładnie myje nasze włosy, po spłukaniu szamponu są wręcz szorstkie (spokojnie, to uczucie bardzo szybko znika). Bałam się trochę, że zawartość olejków będzie obciążać i przyspieszać przetłuszczanie moich cienkich i szybko przetłuszczających się włosów. Jednak - o dziwo - nic takiego nie ma miejsca. Stosuję ten produkt od przeszło dwóch tygodni - dzień w dzień - i nic takiego się nie dzieje. 
Wręcz przeciwnie - moje włosy pięknie się błyszczą i łatwiej się układają. Oprócz tego są idealnie dociążone, a ich objętość się zwiększyła. Osobiście jestem zachwycona tym produktem. 
Rzadko używam suszarki, więc ciężko mi wypowiedzieć się o jego ochronnej właściwości. Jednak ostatnio zdarzyło mi się ze dwa razy po suszarkę sięgnąć i jestem pod wrażeniem - moje włosy najczęściej po kontakcie z suszarką zamieniały się w wysuszone siano, które się elektryzowało i za nic w świecie nie chciało się ułożyć. Jak było tym razem? Moje włosy pozostały pięknie dociążone, błyszczące, ani śladu po elektryzowaniu i nadal pięknie się układały i rozczesywały. Polecam sprawdzić każdemu, kto ma problem z puszącymi się, elektryzującymi i trudnymi do rozczesania włosami po ich kontakcie z suszarką - będziecie zaskoczeni efektem =)

Inne produkty z tej serii:


Do następnego wpisu, 
SnuKraina =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.