2017/01/16

FITOKOSMETIK - GORCZYCOWY SZAMPON DO WŁOSÓW

GORCZYCOWY SZAMPON DO WŁOSÓW
-STYMULUJE WZROST WŁOSÓW-
FITOKOSMETIK


Przeglądając zasoby sklepu internetowego, zawsze kuszą mnie takie małe pojemności - idealne do przetestowania. Szczególnie, jeśli występuje pełnowymiarowa wersja produktu. Także skuszona postanowiłam sprawdzić, jak moje włosy zareagują na ten produkt. Zapraszam do dalszej części wpisu =)
Informacje producenta:
Gorczyca, olejek z kiełków pszenicy i naturalny miód to najbardziej skuteczna recepta ludowa na szybki wzrost i gęstość włosów. Innowacyjna formuła szamponu, stworzona na bazie naturalnych orzechów mydlanych, łagodnie i delikatnie oczyszcza włosy, dostarcza im witamin i mikroelementów, nawilża skórę głowy, sprawia, że włosy stają się miękkie, jedwabiste, mają zdrowy i zadbany wygląd. Gorczyca zwiększa przepływ krwi do mieszków włosowych, wzmacnia korzenie, stymuluje szybki wzrost zdrowych i silnych włosów. Olejek z kiełków pszenicy głęboko odżywia włosy, likwiduje łamliwość i rozdwajanie się końcówek. Miód nawilża włosy, nadaje im naturalny połysk.
Efekt: włosy zdrowe, gęste, mocne, lśniące i zadbane. 


Skład:
Aqua, Sapindus Mukurossi Peel Floral Water, Cocamidopropyl Betaine, Harnamelis Virginiana Leaf Extract, Cocamide DEA, Glycereth-2 Cocoate, Sodium Laureth-5 Carboxylate, Glycerin, Triticum Vulgare Germ Oil, Brassica Alba Seed Extract, Honey Extract, Malva Sylvestris Flower Extract, Maris Sal, Parfum, Lactic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Benzyl Alcohol, Cl 15110.

Pojemność: 15ml / 450ml
Cena: ok 2zł / ok 13zł

Moje wrażenia:
Opisane na tyle, na ile oczywiście pozwalała mi pojemność produktu =)
15ml, które wrzuciłam do wirtualnego koszyka, starczyło mi na trzykrotne umycie włosów - swoją długością ledwie sięgają ramion, także nie potrzebują połowy butelki na jedno mycie. Spokojnie można też trochę rozcieńczyć ten szampon z wodą - dużo lepiej się pieni. 
Jak widzicie na zdjęciu, ułatwiłam sobie życie przelewając szampon do pustej buteleczki - polecam, przynajmniej zawartość saszetki nam się nie wyleje w łazience. Chyba, że zamierzacie zużyć ten szampon na jedno mycie =P
Sam produkt ma bardzo gęstą konsystencję i przyjemny ziołowo-miodowy zapach. Jednak nie utrzymuje się on na włosach. 
Muszę przyznać, że zastanawiam się nad zakupem pełnowymiarowego produktu - i to nie ze względu na to, że włosy magicznie zaczęły mi rosnąć =P Przynajmniej nie zauważyłam, żeby nagle grzywka zaczęła mi wchodzić do oczu. Zauważyłam za to, że szampon świetnie oczyszcza moje szybko przetłuszczające się włosy - na drugi dzień po myciu spokojnie mogłabym wyjść z domu bez ponownego mycia. A to nie zdarzyło się jeszcze nigdy =P 
Dodatkowo szampon fajnie podnosi włosy, zdecydowanie zyskały na objętości. Są za to lekko szorstkie, sztywne, ale gdyby takie nie były, to pewnie oklapłyby jak zwykle. 
Kolejnym plusem jest też fakt, że szampon nie plącze włosów podczas mycia i bezproblemowo się później rozczesują. 

Jak tylko zmniejszę moje zapasy szamponów z wielką chęcią sięgnę po ten =)

Jak myślicie? 15ml to dobra pojemność, żeby przetestować szampon i zadecydować, czy chcę mieć większą pojemność czy nie? =) 

Do następnego wpisu,
SnuKraina =)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.