2017/01/03

KOSMETYCZNE PREZENTY GWIAZDKOWE 2016

Cześć! =)
W końcu nadeszła pora, w której mogę pokazać Wam, co takiego znalazłam pod choinką. Postanowiłam ograniczyć się jednak do samych kosmetyków, ponieważ ciuchy i inne akcesoria jakoś kłócą mi się z tematyką tego bloga =) Chyba, że jednak chcecie pooglądać, to dajcie znać w komentarzach =)




1. Akcesoria do stempli - jak widać na załączonym obrazku, pod choinką znalazł się podstawowy stempel a także dwie blaszki do robienia zdobień. Najbardziej podobają mi się te diabełki na okrągłej płytce =)

2. Lakiery hybrydowe, NeoNail - cztery dodatkowe lakiery do paznokci - Star Dust, Turquoise, Beauty Rose, Opal Wine. Wszystkie są według mnie przepiękne, jednak Opal Wine szczególnie skradł moje serce =)


3. Róż do policzków, NYX - kolor taupe - znany w internecie róż, który pełni funkcję bronzera/ produktu do konturowania. Bardzo chciałam go przetestować na własnej skórze, ponieważ jest delikatny i ciężko zrobić sobie nim krzywdę. Idealnie nadaje się do nauki konturowania, można stopniować kolor i przede wszystkim - jest bardzo naturalny! =)


4. Scrub do ciała, The Body Shop - zapach: blueberry; pachnie obłędnie, z jednej strony owocowo, z drugiej świeżo i orzeźwiająco. Już zdążyłam się do niego dobrać i działa również bez zarzutu - nie tylko dobrze peelinguje i oczyszcza skórę, ale pozostawia ją też miękką i pachnącą. 

5. Masło do ciała, The Body Shop - zapach: blueberry; wiecie, że uwielbiam masła z TBS, dlatego kolejne bardzo mnie cieszy =) To jest jednak już tradycyjnie bardzo twarde i dopiero w kontakcie z ciepłą skórą staje się maślane i łatwo je rozprowadzić. 

6. Żel pod prysznic, The Body Shop - zapach: blueberry; żel pachnie chyba najbardziej intensywnie z całej serii. Jest bardzo przyjemny w stosowaniu, jednak znając cenę, aż szkoda mi go używać =)


A Wy co ciekawego znaleźliście pod choinką? Dajcie znać! =) 

Do następnego wpisu,
SnuKraina =) 

2 komentarze:

  1. Świetne propozycje! Ja zawsze uważałam, że zegarki to najlepszy prezent i regularnie wybieram je jako prezent dla bliskich. Od pewnego czasu korzystam ze sklepu online zegarkowy.pl i jak dotąd wszyscy są ze swoich zegarków bardzo zadowoleni :) Polecam, bo wybór mają naprawdę spory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie będę musiała tam zajrzeć, sama bardzo lubię zegarki =)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.