2018/04/11

ZACZYNAM SWOJĄ PRZYGODĘ Z WOSKAMI - AROMATOWO.PL

Witajcie Kochani!

Już od dłuższego czasu mówię o remoncie i przeprowadzce. Do samego finału jeszcze trochę czasu, ale już od dawna wiem, że swoje mieszkanko chcę otulać zapachami pochodzącymi z wosków, świec i dyfuzorów zapachowych na bazie różnorodnych olejków. W związku z tym poczyniłam już pierwsze zakupy, które choć leżą schowane w kartonie, to i tak uprzyjemniają mi swym zapachem życie w malutkim pokoiku domu rodzinnego =) 


Na swoje pierwsze zakupy wybrałam sklep aromatowo.pl. Mają ciekawy, obszerny asortyment i spore zniżki, a dodatkowo znalazłam tam kominek, który już od dawna bardzo mi się podobał =) Gotowi na szybką przebieżkę przez haul zakupowy? 



Sklep, jak już wspomniałam wybrałam ze względu na dostępność kominka zapachowego, który od pierwszego wejrzenia skradł moje serce. Jego design idealnie wkomponuje się w nowe wnętrze i będzie cieszył oko każdego dnia. Dodatkowo jest bardzo solidnie wykonany i od samego wejścia będzie przykuwał wzrok. Dokładnie oto mi chodziło! 


Mowa tu oczywiście o kominku Pastel Romance, który znajdziecie tutaj: [KLIK]. Do kompletu dobrałam sobie 9 wosków Yankee Candle. W ich wyborze sugerowałam się jedynie opisami zamieszczonymi na stronie, jednak po pierwszym powąchaniu mam wrażenie, że dobrze oddają one zapachy wosków. Takim oto sposobem w moim posiadaniu znalazły się: 
Nie pokazywałam Wam tego, ale jakiś czas temu kupiłam mini świeczkę od WoodWick. Już samo otwarcie plastikowego wieczka wystarczy, żeby mój pokój wypełnił się zapachem. Nie ukrywam, że był to też mały bodziec do przetestowania wosków tej firmy.

  

Do mojej małej kolekcji dołączyły więc woski o zapachu Beach Boardwalk [KLIK] oraz White Tea & Jasmine [KLIK]. Wprost nie mogę się doczekać, aż w końcu zabiorę się do testowania tych wszystkich zapachów. Koniecznie dajcie znać, które woski są Waszymi ulubionymi - chętnie się zainspiruję =) 

Do swojego zamówienia wrzuciłam jeszcze kilka innych, zapachowych produktów. Przeglądając asortyment sklepu skupiłam się głównie na marce Pachnąca Szafa, choć znalazł się tutaj również olejek marki Etja  =) 

  

Pachnące patyczki z pewnością staną się ozdobą łazienki. Zapach Słodkie Maroko [KLIK], czyli słodkie daktyle z ambrą zapowiadają się bardzo obiecująco! Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam tego typu odświeżacze powietrza. Stanowią genialną dekorację, a przy tym pachną zdecydowanie bardziej naturalnie od tradycyjnych odświeżaczy. Do koszyka wrzuciłam również trzy olejki zapachowe: olejek sandałowy [KLIK], romantyczny spacer [KLIK] oraz szczypta orientu [KLIK]. Kupiłam je z myślą o glinianych dyfuzorach, które wygrałam w rozdaniu aromaci.pl, [KLIK], choć próba stworzenia własnego zapachu do patyczkowego dyfuzora również bardzo mnie interesuje =) 

Z produktów bardziej przyziemnych sięgnęłam również po odświeżacze do kosza [KLIK] oraz płyn do prasowania [KLIK]. Sama jestem ciekawa, czy rzeczywiście się sprawdzą, czy to tylko taki pic na wodę. 


Przede mną misja wyprania i wyprasowania całej zawartości szafy przed przewieszeniem jej z szafy do garderoby. Oby ten płyn choć trochę umilił mi robotę, bo z deską do prasowania i żelazkiem nie do końca się lubimy =) 

A nie mówiłam, że będzie szybko i przyjemnie? Oby tak samo upłynęło mi oczekiwanie na koniec remontu i upragnioną przeprowadzkę. Mój pokój powoli zaczyna przypominać sklep z dodatkami do domu, a to oznacza, że zaraz nie będzie się jak w nim ruszyć =)

Pozdrawiam Was Gorąco!
SnuKraina =) 

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie woski. Najlepiej pali się je jesienią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, jednak chęć wypróbowania była silniejsza ode mnie =) Dlatego na ten wiosenno - letni okres starałam się wybrać coś lżejszego =)

      Usuń
  2. Intrygują mnie te świece, może w końcu się skuszę!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam, ale póki co niezbyt da się je palić - w małym pokoju domu rodzinnego czuć świece i woski nawet przez karton :D

      Usuń
  3. Spora kolekcja, ciekawa jestem jak pachną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać, aż zacznę ich używać :) Póki co pachną mi przez karton :D

      Usuń
  4. Poluje na małą świeczkę woodwick. Mam tylko yankee i kringle i tylko woski ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak długo się będzie palić ale jest przeurocza i ślicznie pachnie :D

      Usuń
  5. Polecam woski Goose Creek, są milion razy lepsze od Yankee Candle,które jak dla mnie zawsze mają taką specyficzną mydlaną nutę. No i moc wosków GC jest zabójcza- cały dom pachnie jeszcze następnego dnia po paleniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za informację! Z pewnością je sprawdzę :D

      Usuń
  6. Ja od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu jakichś wosków i kominku :) Muszę się w końcu za to wziąć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.