2018/04/25

KHADI - OLEJEK STYMULUJĄCY WZROST WŁOSÓW/ CZY TO NAPRAWDĘ DZIAŁA?

OLEJEK 
- STYMULUJĄCY WZROST WŁOSÓW -
KHADI 


Długo wzbraniałam się przed nakładaniem na włosy jakiegokolwiek oleistego produktu. Wizja moich cienkich i szybko przetłuszczających się włosów kompletnie nie zgrywała mi się ze stosowaniem olejów. Jednak pewnego pięknego dnia przyszła do mnie paczuszka z helfy.pl, a w niej naturalna mieszanka olejów, która ma stymulować wzrost włosów =) 



Obietnice producenta:

Olejek stymulujący wzrost włosów to naturalny kosmetyk wyprodukowany z najwyżej jakości olejów roślinnych i indyjskich ziół. Bazą kosmetyku są oleje: sezamony, kokosowy i rycynowy. Dzięki zawartości licznych ekstraktów ziołowych (m.in. z bhringaraj, brahmi, amli, bali) korzystnie wpływa na kondycję skóry głowy i włosów, przyśpiesza porost włosów i zapobiega ich utracie. Skutecznie odżywia włosy, sprawia, że stają się sprężyste, gładkie i miękkie. Ponadto, w składzie znajdziemy: olejek z rozmarynu, olej z marchwi, ekstrakt z cynamonu oraz olej z arbuza kolokwinta.
  • Olej sezamowy wnika w głąb włosa, uelastyczniając i zmiękczając go od cebulek aż po końce. Olej kokosowy odżywia włosy, natomiast olej rycynowy wzmacnia włosy i przyśpiesza ich wzrost.
  • Amla nadaje włosom blask, wzmacnia, eliminuje łupież, zapobiega przedwczesnemu siwieniu i wypadaniu włosów.
  • Bala wzmacnia włosy oraz nadaje im witalność.
  • Olej z wyciągiem z rozmarynu zapobiega powstawaniu łupieżu.
  • Bhringaraj działa odżywczo na skórę głowy. Zapobiega wypadaniu włosów oraz rozdwajaniu się końcówek.
  • Brahmi korzystnie wpływa na skórę głowy, nadaje włosom sprężystości i elastyczności.
  • Olej z nasion marchwi chroni włosy przed promieniowaniem słonecznym.
  • Olej z arbuza kolokwinta przyśpiesza wzrost włosów.
Cena: 17,00 zł/ 10ml, do kupienia tutaj: [KLIK], występuje też w większych pojemnościach. 

Skład:


Moje wrażenia:

Wersja mini zamknięta została w szklanej, ciemnej butelce z kroplomierzem. Trochę trzeba się namachać, żeby wydobyć odpowiednią ilość, ale też nie oczekuję cudów od tak malutkiej buteleczki. Z tego, co się orientuję, to większe pojemności wyposażone są w pompkę, za co duży plus =) 

Olejek ma bardzo wyrazisty, ziołowy zapach, który możemy wyczuwać przez cały czas noszenia go na włosach. Osoby, które za takimi zapachami nie przepadają, nie muszą się martwić - zapach znika wraz z myciem. 

Produkt nie jest zbyt gęsty, natomiast z pewnością oleisty i tłustawy. Ma delikatnie żółte zabarwienie, które w żaden sposób nie wpływa na kolor włosów. Sama najczęściej wmasowywałam olejek palcami w skórę głowy, a część aplikowałam na całą długość włosa ze szczególnym uwzględnieniem końcówek. Przy pierwszej aplikacji byłam bardzo zaskoczona, że tak łatwo się to robi =) 


Tak samo, jak łatwo się ten olejek nakłada, tak samo bezproblemowo się go zmywa. Nawet nie trzeba dwa razy myć włosów! A efekty, jakie daje ten produkt szczerze mnie zaskoczyły =) 

Bezpośrednio po aplikacji włosy są jakby nastrukturyzowane - twardsze, łatwiejsze w ułożeniu i odbite od nasady. Od razu zyskują na objętości! Ponadto są mięciutkie i zdrowo się błyszczą. Już dla takiego efektu warto po niego sięgnąć =) 

A czy rzeczywiście stymuluje wzrost włosów? Szczerze mówiąc, nie jestem tego do końca pewna, a to ze względu na to, że systematyczność u mnie leży i płacze. Włosy wyglądają, jakby faktycznie było ich więcej, widoczne są liczne baby hair, a same włosy jakby rzeczywiście zyskały na długości jednak... Nie mierzyłam ich przed rozpoczęciem stosowania tego olejku, teraz też ich nie mierzyłam - jedyne, co widzę, to to, że zaczesując je w kucyk mogę zebrać całość włosów, co jeszcze do niedawna było niemożliwe. Więc może rzeczywiście dostały jakiegoś turbodoładowania? =) 

Jeżeli rzeczywiście tak, to jest to bardzo miły dodatek. Dla mnie najważniejsze jest to, jak włosy prezentują się po wyschnięciu, a wyglądają jakby naprawdę było ich więcej, a do tego są odżywione, zdrowe i błyszczące. Super efekt! =)


Olejek stymulujący wzrost włosów od Khadi trafił do mnie w ramach współpracy z pasażem ekologicznym  Helfy.pl, jednak ten fakt nie ma najmniejszego wpływu na moją opinię. 


Pozdrawiam Was Gorąco!
SnuKraina =) 

20 komentarzy:

  1. Ja wciąż się boję olejków na włosy. Bo też jestem posiadaczką cienkich i lubiących się przetłuszczać włosów. Zachęciłaś mnie do spróbowania ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest super :D Nie obciąża, ani nie przyspiesza przetłuszczania, więc nie ma się co bać :D

      Usuń
  2. Brzmi naprawdę dobrze! Ostatnio próbuję różnych specyfików, które mają pomóc w przyspieszeniu wzrostu włosów, więc ten wpisuje się dobrze w moją ostatnią włosową tendencję pielęgnacyjną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planujesz sprawdzać go na sobie? Sama czytałam o nim wiele pozytywnych opinii =)

      Usuń
  3. Hmm nie wiem, czy takie olejki działają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak ze wzrostem włosów, bo tego aż tak dokładnie nie kontroluję, ale za to robią cuda w kwestii odżywiania i zwiększania objętości =)

      Usuń
  4. Ja miałam ten taki z pipetką, u mnie też super się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, pipetka to też świetne rozwiązanie! Ten aplikatorek tutaj jest najbardziej denerwujący =)

      Usuń
  5. Od dawna chciałam go kupić, ale jakoś nigdy nie było okazji :P podobno maska babuszki agafii działa na porost włosów :)
    zapraszam do mnie na Konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam! Miałam serię maska + szampon i rzeczywiście miałam wysyp baby hair =)

      Usuń
  6. Fajnie, że w ogólnym podsumowaniu wypada dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na pierwszą przygodę z takim produktem wypada bardzo dobrze =)

      Usuń
  7. Ciekawy produkt!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla takiego efektu widzę, że warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze włosowe problemy są dość podobne, więc myślę, że powinien Ci się spodobać ten olejek =)

      Usuń
  9. W ten olejek muszę się zaopatrzyć bo moje włosy są cienkie wiec liczę, że wzrośnie ich objętość. Na przyrost tak nie liczę bo mam i tak bardzo długie włosy, ale na objętość już tak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Moja regularność w stosowaniu tego olejku jest taka sobie, a i tak zauważyłam, że moje włosy zebrane w kucyk wyglądają jakoś bardziej spektakularnie niż zazwyczaj =)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.