2018/04/10

#LIMITED_EDITION - ŻELE POD PRYSZNIC OD LE PETIT MARSEILLAIS

Witajcie Kochani!

Wróciłam już do domu, więc pora na nadrobienie zaległości =) W pierwszej kolejności opowiem Wam o uzupełnieniu mojej kolekcji żeli pod prysznic. Może ktoś jeszcze przegapił tą pachnącą nowość? 


Mowa oczywiście o pachnących latem żelach od Le Petit Marseillais! Już same opakowania przyciągają wzrok, ale te zapachy ... Wiosna i lato to czas, w którym rezygnuję z ciężkich i czekoladowych zapachów na rzecz tych owocowych i dodających energii. Oferta firmy idealnie wpisała się w gust mój i pewnie większości z Was =) 



DELIKATNY ŻEL POD PRYSZNIC
- GRUSZKA -
LE PETIT MARSEILLAIS 


Wariant numer jeden to żel pod prysznic o zapachu soczystej gruszki. Mi się kojarzy przede wszystkim z gruszkowymi słodyczami, lodami albo cukierkami. Zapach jest jednak bardzo przyjemny, energetyzujący i poprawiający humor. 

Żel delikatnie się pieni i otula skórę gruszkowym aromatem. Dokładnie myje skórę, pozostawia po sobie odrobinę nawilżenia a zapach jeszcze przez chwilę utrzymuje się na skórze. 


Żele tej marki często pojawiają się w mojej łazience. Lubię je przede wszystkim za to, że są delikatne dla mojej skóry. Myją dokładnie, jednak nie pozostawiają mojej skóry podrażnionej lub przesuszonej. Świetnie też sprawdzają się jako płyn do kąpieli. Pełna wanna pachnącej piany to to, co tygryski lubią najbardziej =)


Wersja gruszkowa charakteryzuje się przezroczystym żelem o delikatnych, zielono - żółtych refleksach. Żel jest gęsty, nie przelewa się przez palce a butelka jest poręczna i nie utrudnia dawkowania produktu. Ten egzemplarz zużyję z przyjemnością =) 


KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC
- JEŻYNA -
LE PETIT MARSEILLAIS 


Wersja numer dwa ma zapach jeżyny. Nie ukrywam, grafika mnie trochę zmyliła i początkowo liczyłam na winogrono =) Ale ten zapach też jest bardzo ciekawy. Jak na jeżynę przystało, jest nieco bardziej męski i nieoczywisty, jednak mi nadal kojarzy się z jakimś owocowym sorbetem bądź landrynkami. 


Ten produkt jest już bardziej kremowy, ale rozprowadza się i pieni bardzo podobnie. Sprawdza się zarówno jako żel pod prysznic, jak i płyn do kąpieli. Nie podrażnia, ani nie przesusza nawet wrażliwej skóry. Po każdej kąpieli delikatnie pachnę owocami, a w łazience zapach ten unosi się jeszcze przez dłuższy czas. Skóra jest delikatnie nawilżona, miękka i gładka. Jak już mówiłam - każdy żel tej marki działa na mnie tak samo, przez co dość często goszczą one w mojej łazience =) 


Wśród nowości od Le Petit Marseillais stawiam na jeżynę. Oba zapachy mi się podobają, ale ta jeżynka jednak bardziej =) Każdy żel kosztuje 4,99 zł za 250 ml i póki co można je dorwać w sieci sklepów Biedronka. Musicie się jednak spieszyć - jest to wersja limitowana =) 

A skoro już przy marce Le Petit Marseillais jesteśmy, to warto wspomnieć, że niedługo rusza nowa kampania ambasadorska, która zapowiada się bardzo pachnąco =)




Ja swoje zgłoszenie już wysłałam, a Wy? Oprócz ankiety musicie również wykonać zadanie - udostępnić grafikę i oznaczyć ją odpowiednimi hasztagami: #zmyslowyduet #ambasadorkalpm. Jak widać, zadanie to prościzna, a może uda się przetestować kolejną nowość =) 

Dajcie znać, na który z nowych żeli się skusicie. A może tak jak ja, na oba? =)

Pozdrawiam Was Gorąco,
SnuKraina =) 

18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe warianty zapachowe, tylko szkoda, że gruszka jest słodka, a nie kwaskowata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda nie szkoda, przejdź się do Biedry i powąchaj sama, może jednak Ci się spodoba :D

      Usuń
  2. Nie znam tych wersji zapachowych, wyglądają ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszły dosłownie kilka dni temu :D Cudownie pachną!

      Usuń
  3. Bardzo zaciekawiły mnie obie wersje zapachowe,dlatego przypuszczam, że wkrótce zaopatrze się w te żele. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. mega lubię te żele! :) co prawda rzadko kiedy w sumie z nich korzystam, ale werse zapachowe są spoko :D musze wykmnić częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzić te wiosenno - letnie nowości, ślicznie pachną =)

      Usuń
  5. Życzę powodzenia w wyzwaniu!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Biorę udział pierwszy raz, więc za bardzo się nie nastawiam no ale... Nadzieja umiera ostatnia :D

      Usuń
  6. Uwielbiam te żele, a nałogowo kupuję wersję z białą brzoskwinią:D Idealna właśnie na wiosnę i lato :) A te dwa przyjemniaczki też brzmią kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białą brzoskwinię znam i też bardzo lubię 😊

      Usuń
  7. Tych wariantów nie znam:) Życzę powodzenia w nowej kampanii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz takie zapachy, to polecam poznać się z nimi osobiście 😊

      Usuń
  8. Boże, tak żałuję że mnie uczulają... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tego się po nich nie spodziewałam. Co takiego Ci robią? 😘

      Usuń
  9. Powodzenia w kampanii! Zastanawiałam się, skąd wysyp tych grafik na Instagramie. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.