2016/10/04

TRZY ETAPY OCZYSZCZANIA TWARZY Z BEAUTY FORMULAS

TRZY ETAPY OCZYSZCZANIA
BEAUTY FORMULAS



Węgiel, węgiel, wszędzie węgiel! No to i mnie wzięło na testowanie produktów oczyszczających z węglem. Zachwycona działaniem plasterków oczyszczających nos od Beauty Formulas, stwierdziłam, że można wypróbować serii oczyszczającej do twarzy. 


Jest to względna nowość na polskim rynku, chcąc znaleźć go w sklepie stacjonarnym, graniczyło to z cudem. Dlatego stwierdziłam, że pobawię się w królika doświadczalnego i zobaczę co to za wynalazek. 

W skład "3 etapów" wchodzi: 
Produkty te są tanie, ich skład nie jest powalający, ale jakoś ciągnęło mnie do sprawdzenia ich. Wyżej pokazane trio jest już ze mną od 3 tygodni, dlatego myślę że najwyższa pora powiedzieć, co o nich myślę. ;)

Recenzje dotyczące trio do oczyszczania twarzy od Beauty Formulas będą pokazywać się na blogu w ciągu trzech następnych dni. 
Zapraszam do czytania! 

SnuKraina. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.