2016/10/25

MOJE ZAPACHY #1

Jesienna aura za oknem spowodowała nie tylko odkopanie z szafy cieplejszych swetrów czy wzmocnienie makijażu o ciemne kolory. Wraz z pierwszymi podmuchami wiatru zachciałam też wrócić do mocniejszych perfum. 


Jeszcze parę dni temu najchętniej sięgałam po Prada Candy Florale - cudowny, lekko słodki, delikatnie owocowo-kwiatowy zapach. Wcześniej nie miałam do czynienia z perfumami Prady, a na wakacje najczęściej wybierałam różne wariacje Davidoff - od tych klasycznych, niebieskich po te słodsze, różowe. 
Już zeszłej zimy zaprzyjaźniłam się z perfumami Lancome - La Vie Est Belle i to właśnie do nich wróciłam teraz. Są to mocne, początkowo bardzo słodkie perfumy. Jednak z czasem nabierają ciężkości i stają się bardziej "wyjściowe", eleganckie. 

A co na codzień? Kiedy mam mało aktywny dzień, nigdzie nie wychodzę i nie oczekuję, że moje perfumy będą mi towarzyszyć cały dzień, wybieram to: 


Są to 20ml buteleczki od Yves Rocher, które towarzyszą mi już od wielu lat. Na zdjęciu widoczne są zapachy: 
  • kokosowy (jeden z tegorocznej, letniej edycji)
  • kandyzowane jabłko (zeszłoroczna jesienna edycja)
  • mandarynka, cytron i cedr (letnia edycja 2016)
W swojej karierze miałam również zapachy malinowe, kandyzowaną śliwkę, jabłko z anyżem i pewnie wiele innych, o których nie pamiętam ; P Jednak najbardziej tęsknię za kandyzowaną śliwką i nie mogę się doczekać tegorocznej jesiennej edycji ; ) 
Uwielbiam te małe buteleczki, kosztują około 10zł, pachną obłędnie, zapach utrzymuje się przez kilka godzin. A ilość idealna jest na jeden sezon - idealne dla osób, które często lubią zmieniać zapachy. 

A jakie są Wasze ulubione zapachy na jesień? Te wyjściowe i te na codzień? 
Czekam na Wasze odpowiedzi! ; ) 

Do następnego wpisu, 
SnuKraina ; ) 

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam otulać się piżmowym Rodriguezem Narciso i Bottega Veneta Eau De Velours z nutą zamszowej śliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jesień piękny jest Mugler Angel, mój faworyt niezmiennie od lat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.