2018/05/17

LA ROCHE-POSAY - KREM EFFACLAR DUO (+)

NAWILŻAJĄCO - MATUJĄCY ŻEL-KREM
- EFFACLAR DUO (+) -
LA ROCHE-POSAY


Najwyższa pora zrecenzować krem, który swego czasu robił prawdziwe show w internetach. Słyszałam o nim tyle pozytywnych opinii, że siłą rzeczy spodziewałam się cudów już od samego spoglądania na opakowanie =) Obietnice producenta również nie zaniżają poprzeczki. Jak się sprawdził na mojej tłustej cerze? Przekonajcie się sami i przeczytajcie ten wpis =)




Obietnice producenta:

Innowacyjna formuła o wysokiej skuteczności: usuwa niedoskonałości, nie zatyka porów, zapobiega powstawaniu przebarwień potrądzikowych, i dodatkowo przeciwdziała nawrotom. Dzięki dwóm nowym aktywnym składnikom - Aqua Posay Piliformis i Mannoza - pomaga zachować równowagę skóry tłustej z niedoskonałościami i redukować nawroty trądziku. Zapobiega również powstawaniu kolejnych niedoskonałości.

Składniki aktywne:
CERAMID PROCERAD™: opatentowany składnik aktywny, pomaga zapobiegać powstawaniu przebarwień po niedoskonałościach (czerwonych i brązowych).
MANNOZA: wspomaga regenerację naskórka.
APF: pomaga zachować równowagę skóry tłustej z niedoskonałościami.
NIACYNAMID: posiada właściwości łagodzące.
PIROCTON OLAMINY: o właściwościach antybakteryjnych.
LIPOHYDROKSYKWAS: usuwa martwe komórki, odblokowując pory.
ZINC PCA: zmniejsza wydzielanie sebum.

NAWILŻAJĄCY I MATUJĄCY ŻEL-KREM.
Nie pozostawia śladu na skórze. Doskonała baza pod makijaż. Nie powoduje powstawania zaskórników. Hipoalergiczny produkt. Może być stosowany do skóry wrażliwej.

Cena: 47,90 zł/ 40 ml, dostępny m.in. tutaj: [KLIK]

Skład:


Moje wrażenia:

Kremik przywędrował do mnie w poręcznej tubce z podłużnym dozownikiem, zupełnie jak krem pod oczy. Nie mam pojęcia, jak wygląda opakowanie pełnowymiarowe, a miniatury rządzą się swoimi prawami, ale obstawiam, że nie może się ono bardzo różnić od oryginału =) 

Produkt ma zaskakująco lekką formułę, która ekspresowo się wchłania i pozostawia skórę z satynowym poblaskiem. Pod palcami krem przypomina silikonową bazę i dokładnie takie same efekty daje na skórze - cera jest wygładzona, a drobne nierówności zupełnie niewyczuwalne pod palcami. Zapach tego produktu jak najbardziej na plus, bo jest delikatny i nienarzucający się. Miła odmiana, po niezbyt przyjemnie pachnącym żelu z tej serii =) 


Tubka wystarczyła mi na dobre dwa tygodnie codziennego stosowania rano i wieczorem. Na noc doładowywałam go olejem z pestek malin i bardzo ładnie się z nim łączył, umożliwiając szybkie wchłonięcie się oleju. Generalnie to sam krem również bardzo szybko się wchłaniał i nie pozostawiał na skórze tłustego czy lepkiego filmu. 

Bardzo delikatnie nawilżał i naprawdę nie obraziłabym się, gdyby robił to trochę lepiej. Mocno wysuszający żel i niezbyt nawilżający krem na dłuższą metę mogłyby doprowadzić do małej katastrofy pielęgnacyjnej. Wbrew pozorom, skórę tłustą też trzeba nawilżać! =) Chociaż taka lekka forma kremu też ma swoje plusy, bo nie zauważyłam najmniejszych oznak zapchania, które pojawiają się błyskawicznie przy bardziej treściwych produktach. No i sprawdzi się przy wieloetapowej pielęgnacji, gdy dorzucimy do niego jeszcze jakieś serum czy olej =)


Krem Effaclar Duo Plus stanowi natomiast fajną bazę pod makijaż. Na wygładzonej skórze mój krem BB od razu wyglądał lepiej, pory stały się jakby mniej widoczne, a całość utrzymywała się dokładnie tak, jak powinna. Nic się nie rolowało, nie zbierało ani nie warzyło. Przy mocniejszej pielęgnacji wieczornej mogłabym używać go na co dzień =) 

Jednak po tych wszystkich zachwytach, jakich naczytałam się i nasłuchałam jakiś czas temu, mam wrażenie lekkiego rozczarowania. Krem nie okazał się zły, ale zabrakło mi w nim tego czegoś, dzięki czemu poczułabym nić porozumienia z tymi wszystkimi ochami i achami na jego temat =) Pełnowymiarowego opakowania raczej nie kupię. 

Pozdrawiam Was Gorąco!
SnuKraina =) 

18 komentarzy:

  1. Nie było mi jeszcze po drodze do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jednak pojawiło się rozczarowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, to uczucie, gdy zachwalana przez wszystkich rzecz okazuje się być taka sobie zawsze budzi rozczarowanie =)

      Usuń
  3. Ja używam ten kremik i jestem bardzo zadowolona, ale ja go używam tylko i wyłącznie na pojawiające się niespodzianki, a nie na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie niespodzianki używam olejku herbacianego. Działa ekspresowo =)

      Usuń
  4. Czyli niby fajny, ale kawy nie robi;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą marką - szkoda, że zabrakło tu efekty wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba za bardzo zasugerowałam się opiniami innych i spodziewałam się nie wiadomo czego =)

      Usuń
  6. Och, nie lubię tego, kiedy kupię jakiś hit wszystkich, a potem mam rozczarowanie, bo był fajny, no ale bez ochów i achów. Po ten krem się nie skuszę, bo uważam, że cena jest nieadekwatna do składu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ten krem uratował od delikatnego trądziku, z którym walczyłam całe lata. Żaden dermatolog mi tak nie pomógł jak to cudo. Zależy kto ma jakie potrzeby. Dla osób z normalną cerą może faktycznie się nie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu nie powiedziałabym, że mam cerę normalną =) Raczej tłustą i nadal borykającą się z trądzikiem, ale poznałam już masę innych produktów, które rzeczywiście na mnie działają. Niestety każda cera jest inna i wszystko musimy testować na sobie =) Cieszę się, że u Ciebie ten krem się sprawdził =)

      Usuń
  8. Trochę sporo kosztuje. Tanie kremy dają taki sam efekt jak ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewentualnie kosztują tyle samo, ale działają na Nas lepiej =)

      Usuń
  9. Nie przepadam za kremami, kiedyś tego pożałuję, ale na razie nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Też do niedawna myślałam podobnie! Dopiero jakieś 2 - 3 lata temu moje myślenie się nieco przestawiło i eksperymentuję w poszukiwaniu czegoś idealnego =)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.