2016/10/20

GOLDEN ROSE MATTE LIPSTICK CRAYON

MATTE LIPSTICK CRAYON
GOLDEN ROSE 
#TopProdukt


Moja miłość do malowania ust trwa już jakiś czas. Jednak rzadko kiedy polubiłam się z jakimś produktem na tyle, żeby mieć go w kilku wersjach. Z kredkami od Golden Rose jest jednak inaczej. W końcu znalazłam produkt, który mimo swojego matowego wykończenia, nie wysusza moich ust na rodzynkę. Łatwo się go aplikuje, nie wymaga konturówki ani pędzelka przy nakładaniu, na ustach wygląda naturalnie - nie przemieszcza się, równomiernie się rozprowadza, nie wchodzi w załamania ust. Dodatkowym atutem jest też to, że jeśli kolor znika (pod wpływem jedzenia czy picia) to po prostu znika, nie zostawiając nieestetycznych wspomnień dookoła naszych ust. 
Jedynym minusem jest to, że kredka nie jest wysuwana i należy ją temperować, co nie tylko jest uciążliwe, ale również prowadzi do zmarnowania produktu. 
Jednak, gdy kredka kosztuje jedynie 11,90zł, jestem w stanie to przeżyć. :)



Jak widać na zdjęciu, posiadam (póki co :P) trzy kolory:




I wszystkie zachowują się na ustach tak samo, co jest ogromnym plusem. Pomadki mają bardzo dobre krycie, nie trzeba się z nimi bawić, jak z niektórymi pomadkami płynnymi bądź zwykłymi szminkami. Żaden z posiadanych przeze mnie kolorów nie daje efektu żółtych zębów - kolor 04, chodź bałam się że będzie tak robił, wręcz pięknie je wybiela :). No i coś o czym rzadko się wspomina - kolor, który widzimy na opakowaniu i na kredce zawsze wygląda w 99% identycznie na naszych ustach - wiadomo, kolor naszych ust może nieco zmienić kolor naszej pomadki, ale ja u siebie tego nie zauważyłam, za co duży plus! ; )

Jest to produkt dostępny na wyspach Golden Rose i większości drogerii internetowych z kolorówką. Już od dawna jest szał na nie, więc pewnie nie trzeba Wam ich przedstawiać - są to moi makijażowi ulubieńcy, jeżeli chodzi o makijaż ust :) 

Do następnego wpisu,
SnuKraina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.