2019/05/22

ZOSTAŁAM AMBASADORKĄ MARKI MITOMO! - CO ZNALAZŁAM W PACZCE?


Witajcie Kochani!
Dzisiejszy post publikuję trochę później niż zwykle, jednak ciągle miałam nadzieję, że Pan Kurier zdąży z paczką akurat na środowy wpis =) A gwiazdę dzisiejszego "odcinka" mamy niemałą, ponieważ jest nią paczka ambasadorska marki Mitomo


Śledząc moją blogową działalność z pewnością wiecie, jakie kosmetyki są moim numerem jeden, a są nimi oczywiście maseczki. Ich recenzje, opisy i przegląd aktualności systematycznie przewijają się przez bloga oraz mój instagramowy profil. Dlatego wiadomość o przyjęciu mojego zgłoszenia na ambasadorkę marki Mitomo to dla mnie prawdziwe wyróżnienie i ogromna radość! Dzisiaj miałam przyjemność odebrać swoją pierwszą paczkę i to właśnie na jej otwarcie chciałabym Was zaprosić. Co będę testować w najbliższym czasie? 


MASKA Z KWASEM HIALURONOWYM I LITHOSPERMUM OFIFICINALE

Kwas hialuronowy wygładza i intensywnie nawilża skórę, a także redukuje znajdujące się na niej widoczne zmarszczki. Dzięki zawartości ekstraktu z lithospermum officinale, czyli  roślinny z rodziny ogórecznikowatych, ma także działanie oczyszczające i kojące.

Cena: 13,99 zł/ sztuka, dostępność: [KLIK]


MASKA Z KOLAGENEM I LITHOSPERMUM OFFICINALE

Kolagen jest białkiem wchodzącym w skład tkanki łącznej. Dzięki niemu komórki skóry stale się odnawiają, a cera staje się bardziej gładka i elastyczna. Kolagen zawiera kolagen hydrolizowany oraz elastynę, które pomagają zachować młody wygląd skóry.

Cena: 13,99zł/ sztuka, dostępność: [KLIK]


MASECZKA Z KOENZYMEM Q10 I LITHOSPERMUM OFFICINALE

Koenzym Q10 jest naturalnym przeciwutleniaczem, który poprawia elastyczność, ujędrnia i nawilża skórę. Składnik ten stymuluję również odnowę komórkową, opóźnia procesy starzenia się skóry, pozostawiając ją zdrową i pełną blasku.

Cena: 13,99zł/ sztuka, dostępność: [KLIK]

Jako samozwańcza maseczkomaniaczka jestem wniebowzięta na widok tej paczuszki! Trzy maseczki w płacie nasączone japońską mocą upiększania będą mi w najbliższym czasie umilały wieczory. Jesteście ciekawi wrażeń i efektów? Pilnujcie mój profil instagramowy [KLIK], gdzie z pewnością zdradzę Wam to i owo na temat tych maseczek =) 

A zwróciliście uwagę na te piękne grafiki? Ja totalnie przepadłam! Jeżeli Tobie też ta szata graficzna skradła serce, to koniecznie obserwuj moje konto na facebooku, gdzie z przyjemnością poznacie ich historię =) 



Za możliwość przetestowania japońskich maseczek w płacie dziękuję ekipie Mitomo


Jednocześnie informuję, że każde napisane przeze mnie słowo jest szczerą prawdą, której nie da się zmienić za żadne pieniądze =D

Do następnego wpisu!
SnuKraina =) 

18 komentarzy:

  1. Fajnie, ja bardzo lubię maseczki w płachcie, a tych jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam sesję z drugą maseczką i muszę przyznać, że naprawdę warto poznać je bliżej =)

      Usuń
  2. Nie znam tych maseczek w płachcie. Brzmią naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko brzmią, ale i działają! Niedawno zdjęłam drugą płachtę i jestem naprawdę zadowolona =) Więcej na ich temat w kolejnym wpisie #maseczkowo =)

      Usuń
  3. też lubię maseczki w płachcie, śliczne mają opakowania, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej na temat tych pięknych opakowań znajdziesz na FB, gdzie serdecznie zapraszam =)

      Usuń
  4. Lubie maseczki tej firmy. Świetnie mi się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię, właśnie przetestowałam drugą i naprawdę jestem z nich zadowolona =)

      Usuń
  5. O to wielki sukces. Szczerze gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te maseczki chyba były już w jakimś boxie kosmetycznym. Wyglądają faktycznie cudnie. Gratuluję bycia ambasadorką tak fajnej marki!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.