2016/12/14

NOWE KSIĄŻKI #3 - ZAKUPY ŚWIĄTECZNE cz.3

Cześć! =)
To już ostatnia część moich świątecznych zakupów. Tym razem pokażę Wam dwie pozycje, które niedawno zasiliły moją domową biblioteczkę. 

JEDNA DLA MNIE - JEDNA NA PREZENT - JEDNA DLA MNIE...

Serdecznie zapraszam do lektury! =)

POLSKIE MORDERCZYNIE, Katarzyna Bonda

Może nie jest to nowinka wydawnicza, jednak jeszcze nie było okazji, żeby ją zakupić. Jak wiecie, studiuję resocjalizację i zainteresowania mam dość specyficzne. Polskie morderczynie to zbiór czternastu wywiadów z kobietami, które uczestniczyły w brutalnych zbrodniach. O samych zbrodniach mamy dowiadywać się z akt sądowych, a same wywiady dotyczą różnych aspektów ich życia. 
Nie mogę się doczekać, aż znajdę czas na lekturę =) 

DEMONOLODZY, Gerald Brittle
Lubicie filmy grozy? A kojarzycie Obecność i Obecność2? Historie spisane w tej książce stały się inspiracją do stworzenia tych filmów. Ed i Lorraine Warren, sławni amerykańscy specjaliści z zakresu demonologii, nawiedzeń, opętań i egzorcyzmów uczynili z tej książki swoiste archiwum przypadków, z którymi mieli do czynienia. Do najbardziej popularnych należą historia o Annabelle a także przypadek z Amityville, jednak wiele innych również znalazło swoje odzwierciedlenie w filmach grozy. Myślę, że poznanie tych historii od źródła będzie jeszcze bardziej przerażające niż filmy. Niestety, tak już mam - w książkę umiem się wczuć, z filmów grozy najczęściej się śmieję =P.
Na polskim rynku wydawniczym książka pojawiła się niedawno, bo w tym roku, dlatego tym chętniej Wam ją pokazuje. Może znacie kogoś, kto lubi podobne klimaty i akurat książka ta sprawdzi się jako prezent. 

Pochwalcie się swoimi ostatnimi łupami książkowymi! Bądźcie inspiracją dla innych =) 
P.S. Też macie taki sam system kupowania prezentów książkowych ? jedna dla mnie, jedna na prezent, jedna dla mnie...? =)

Do następnego wpisu, 
SnuKraina =)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.