2016/12/22

NOWE KOSMETYKI #5 - ZAKUPY ŚWIĄTECZNE CZ.4

Witajcie ponownie = )
Okres przedświąteczny to dla mnie taki czas, w którym wydaję zdecydowanie więcej (za dużo =p) niż planowałam i często kupuję wiele rzeczy nadprogramowo. Tak się złożyło, że w tym roku to mi przypadło w udziale bieganie po galerii handlowej w poszukiwaniu prezentów dla dalszej części rodziny. A przy tej okazji oczywiście musiałam zbłądzić w kilka innych miejsc =) 


Zapraszam Was na kolejny (tym razem już na pewno ostatni =p) haul kosmetyczny w tym roku! = )
1. I'm real - rice mask sheet clean skin, TonyMoly - rozświetlająca maska z ryżem z koreańskiej firmy TonyMoly. Od dawna chciałam je przetestować, jednak cena 25zł (Sephora) za jednorazową maseczkę zawsze mnie odstraszała. Swoje dorwałam w TKMaxx zdecydowanie taniej. Jak tylko wykorzystam obie maseczki z tej firmy, z wielką chęcią napiszę Wam, czy według mnie są warte tych pieniędzy =)
Miejsce zakupu: TKMaxx
Cena: 12,99zł 

2. I'm real - makgeolli mask sheet skin purifying, TonyMoly - oczyszczająca maska z ekstraktem z makgeolli - alkoholu destylowanego z ryżu. 
Miejsce zakupu: TKMaxx
Cena: 12,99zł

3. Mediheal Piggymom SoakSoak Nose pack - zestaw do oczyszczania skóry nosa, który od razu skojarzył mi się z zestawem od HolikaHolika. Ten jednak widziałam po raz pierwszy i postanowiłam przetestować na sobie. Spodziewajcie się w nowym roku postu porównawczego =)
Miejsce zakupu: TKMaxx
Cena: 16,99zł


4. Matt Eyeshadow, MySecret - cień do powiek o numerze 510 - głębokiej czerni. Lubię korzystać z czarnego cienia w moim makijażu oka chociażby do utrwalenia czarnej kredki czy przyciemnienia zewnętrznego kącika oka. Mój ostatni niestety nie przeżył podróży i musiałam nadrobić braki w kosmetyczce = )
Miejsce zakupu: Drogerie Natura
Cena: 8,99zł

5. Face Illuminator Powder, MySecret - rozświetlacz w kolorze princess dream, czyli ciepłego beżu. Od dłuższego czasu bardzo popularny w Internecie. Z czystej ciekawości chciałam go mieć, tym bardziej że rozświetlaczem z Wibo, Diamond Illuminator jestem bardzo rozczarowana. Szukałam rozświetlacza, w którym drobinki będą albo słabo widoczne, albo nie będzie ich wcale. 
Swoją drogą - możecie polecić jakiś fajny rozświetlacz w chłodnych, srebrno-białych tonach? =)
Miejsce zakupu: Drogerie Natura
Cena: 15,99zł 

6. Nawilżająco-regenerujący zabieg z algami atlantyckimi do stóp, Eveline Cosmetics - o stopy trzeba dbać nie tylko latem, dlatego chcąc przedłużyć efekt zabiegu złuszczającego, postanowiłam sprawdzić taki dwuetapowy zestaw. 
Miejsce zakupu: Drogerie Natura
Cena: 3,99zł (na stronie eveline cosmetics)

7. Maska głęboko nawilżająca & maska ultra oczyszczająca, MultiBioMask - nowość, której wcześniej nie widziałam. Powinna świetnie sprawdzić się do mojej mieszanej cery - miejscami suchej, miejscami przetłuszczającej się. 
Miejsce zakupu: Rossmann
Cena: 4,49zł


Jeszcze pierwszych hybryd nie zrobiłam, a ciągle na nie wydaję i wydaję. Myślałam nad pierwszym zdobieniem, z jakim chciałabym się zmierzyć i wyszło na to, że jeszcze kilku drobiazgów potrzebuję =)

8. Biały proszek akrylowy, NeoNail. 15g
Miejsce zakupu: wyspa NeoNail
Cena: 17,00zł

9. Wzornik, NeoNail - no bo jak to, tak bez wzornika? Na czym ja będę trenować? =)
Miejsce zakupu: wyspa NeoNail
Cena: 2,99zł

10. Pusher, kopytko metalowe, NeoNail  - wszystkie narzędzia, które mogą się do czegoś przydać, wydają mi się interesujące. Kiedyś mi przejdzie ta mania na kupowanie wszystkiego związanego z tematem zdobień hybrydowych =)
Miejsce zakupu: wyspa NeoNail
Cena:  15,00zł 

11. Efekt syrenki, NeoNail, 2g
Miejsce zakupu: wyspa NeoNail
Cena: 7,99zł 

I to by było na tyle moich kolejnych, świątecznych szaleństw zakupowych. Mam nadzieję, że kolejne nowości, z jakimi do Was przyjdę, to będą prezenty, jakie dostałam =) 

Do następnego wpisu,
SnuKraina =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.