2016/12/13

NEONAIL - PREMIUM STARTER SET - ZAKUPY ŚWIĄTECZNE cz.2

Cześć kochani! =)
O tym, że planuję kupno zestawu do robienia hybryd mówiłam Wam już nie raz. I w końcu nadszedł ten dzień, w którym mój prezent mikołajkowy dotarł! =) 


Jeżeli jesteście ciekawi, co kryje w sobie to wielkie pudło oraz co jeszcze wrzuciłam do wirtualnego koszyka, serdecznie zapraszam do czytania =)



Pudełko, oprócz tego, że jest świetnie zabezpieczone przez firmę, to przychodzi w ślicznym opakowaniu. Idealnie nadaje się na prezent dla kogoś, kto planuje rozpocząć swoją przygodę z hybrydowym manicure'm. Chociaż Starter Set kosztuje 279zł, mi udało się go dorwać na promocji za 249zł. Co w sobie kryje?



Białą, bezprzewodową lampę LED 9W. Jest malutka, poręczna a dzięki temu, że jest bezprzewodowa, to możemy pracować nad swoimi paznokciami tam, gdzie chcemy, bez względu na ograniczenie kabla. Ładowarka jest dołączona do zestawu =) Jej cena poza zestawem wynosi 189zł.


Oprócz tego dostajemy 3 małe, czarne buteleczki, które kryją w sobie: 
  • HARD BASE o pojemności 6ml (cena poza zestawem - 26zł)
  • HARD TOP o pojemności 6ml (cena poza zestawem - 26zł)
  • Lakier hybrydowy o pojemności 6ml w kolorze NATURAL BEAUTY (cena poza zestawem 27,90zł)

  • Czterostronny blok polerski (cena poza zestawem - 3,99zł)
  • Dwa szare pilniki 100/180 w kształcie łódki (cena poza zestawem - 6zł/sztuka
W zestawie znalazłam również różową polerkę 100/180, której w zestawie nie było. Domyślam się, że to ona jest moją "niespodzianką" wpisaną w skład zestawu. (cena poza zestawem - 4zł)


  • Zestaw patyczków drewnianych (cena poza zestawem - 4,99zł/ 10szt.)
  • Waciki 12-warstwowe (cena poza zestawem - 8,99zł/ 250szt.)
  • Foil Nail Wraps (cena poza zestawem - 17,90zł/ 50szt)


  • Nail Cleaner o śmiesznej pojemności 50ml (cena poza zestawem - 4,99zł)
  • Aceton o równie wielkiej pojemności 50ml (cena poza zestawem - 5,49zł)
  • Oliwkę do skórek o zapachy frezji (cena poza zestawem - 9,99zł/15ml)

Do zestawu jest dołączona również instrukcja zakładania oraz ściągania hybryd. Nic tylko brać się roboty =) 

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym poprzestała na zamówieniu samego zestawu (tym bardziej, że dołączony kolor na kolana mnie nie powalił). Dlatego też poczyniłam jeszcze małe, dodatkowe zakupy. 


Lakier hybrydowy w kolorze EVENING WALK (6 ml za cenę 27,90zł)
Lakier hybrydowy w kolorze CHERRY LADY (6 ml za cenę 27,90zł)
TOP MATTE - uwielbiam matowy efekt na paznokciach, także nie mogło go zabraknąć =) (6ml za cenę 29,00zł)


Oprócz tego dorzuciłam do koszyka sondę do nakładania ozdób, którą na pewno wykorzystam w najbliższym czasie (cena - 13,00zł), a także puder Aurora Effect w kolorze 02 (fioletowo-różowy) za cenę 25,99zł. 

 

Nie mogło oczywiście zabraknąć butelek Nail Cleaner'a i Acetonu o sensownej pojemności (w końcu nie będę z zestawu korzystać sama). Dlatego dorzuciłam jeszcze po litrowej butelce za cenę 29,99 każdy. W pierwszym odruchu chciałam butelki o pojemności 0,5 litra, ale różnica cenowa była tak niewielka, że zrobiłam większy zapas. =)

I to już na tyle moich zakupów z NeoNail. Przed samymi świętami będę na pewno testować swój zakup, więc moja recenzja na pewno się pojawi. =)
A co Wy sądzicie o hybrydach? Jakie są Wasze ulubione marki i kolory? Piszcie w komentarzach! 


Do następnego wpisu, 
SnuKraina =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.