2016/12/12

NOWE KOSMETYKI #4 - ZAKUPY ŚWIĄTECZNE cz.1.

Witajcie ; )
Przychodzę dzisiaj do Was z już wcześniej zapowiadanym haul'em świątecznym - w kilku częściach pokażę to, co kupiłam sobie przy okazji kupowania prezentów. Oczywiście samych prezentów Wam nie pokażę - w końcu nigdy nie wiadomo, czy ktoś z rodziny tu nie zagląda i nie zepsuje mi niespodzianki ; P 


Jeżeli jesteście ciekawi, co takiego wybrałam, a także tego, co będę testować i Wam opisywać w najbliższym czasie, serdecznie zapraszam dalej : ) 



1. Płyn oczarowy z kwiatem pomarańczy, Fitomed - szukając jakiegoś nawilżającego toniku w formie sprayu wpadłam na ten produkt. Już wcześniej dochodziły mnie słuchy o dobroczynnej działalności oczarowego hydrolatu dla skóry naczynkowej, z rozszerzonymi porami, zanieczyszczonej. A że najlepiej wypróbować na samej sobie, także już w zeszłym tygodniu zaczęłam się z nim zapoznawać. =)

Zakupiony: ekobieca.pl
Cena: 15,99zł za 200 ml

2. Oczyszczający peeling do twarzy, Sylveco - musiałam w końcu kupić jakiś nieszkodzący (to się jeszcze okaże) peeling do twarzy, ponieważ ten od Beauty Formulas wyprowadził mnie z równowagi - pomijając fakt, że z peelingiem ma mało wspólnego, to zaczęło mnie po nim niemiłosiernie wysypywać. 

Zakupiony: Drogerie Natura 
Cena: 21,99zł za 75ml

3. Longstay Liquid Matte Lipstick, Golden Rose - już wcześniej pisałam, że nie polubiłam się z odcieniem 04. Jednak nie byłabym sobą, gdybym nie sprawdziła raz jeszcze - może po prostu kolor bądź partia były nietrafione, a reszta jest okej? Dlatego też weszłam w posiadanie kolorku o numerze 10 w pięknym, trupiobladym odcieniu nude. 

Zakupiony: Sklep stacjonarny Golden Rose
Cena: 19,99zł za 5,5ml


4. Pig-Nose, 3 stopniowy zestaw oczyszczający pory, Holika Holika - od dłuższego czasu kosmetyki koreańskie biją rekordy popularności w Internecie. Dodając do tego fakt, że uwielbiam testować plasterki oczyszczające na nos - nie mogło ich tu zabraknąć +) 

Zakupiony: mintishop.pl
Cena: 15,90zł za 1sztukę. 

5. Clean-on 2 step, zestaw oczyszczający pory, Skin79 - tego produktu w niczyich recenzjach jeszcze nie widziałam, dlatego również wrzuciłam go do koszyka =)

Zakupiony: mintishop.pl
Cena: 10,00zł za 1sztukę. 

6. All that black mask, Skin79 - z masek na twarz najbardziej lubię te oczyszczające bądź nawilżające. Te najbardziej popularne - zwierzakowe maski - miałam już okazję kiedyś testować. Teraz pora na tą = ) 

Zakupiony: mintishop.pl
Cena: 15,00zł za 1 sztukę. 

7. Pore Bubble Cleansing mask, Skin79 - oczyszczająca maska z efektem piany? Temu produktowi również nie mogłam się oprzeć =P

Zakupiony: mintishop.pl
Cena: 17,00zł za 1sztukę


8. Szampon do włosów, wzmacniający z kompleksem multiwitamin, Kallos Banana KJMN - chociaż szamponów narazie mam pod dostatkiem, to jednak przy okazji zamówienia postanowiłam zrobić sobie mały zapas. Zachwycona maską bananową doszłam do wniosku, że chętnie przetestuję te produkty w komplecie =)

Zakupiony: wizaz24.pl
Cena: 10,25zł za 1000ml

9. Maska do włosów, wzmacniająca z kompleksem witamin, Kallos Banana KJMN - jedno opakowanie mam w mieszkaniu swojego faceta, dlatego kupiłam jeszcze jedną sztukę specjalnie dla siebie = ) 

Zakupiony: wizaz24.pl
Cena: 5,55zł za 275ml 

10. Maska do twarzy, dziegciowa oczyszczająca, Bania Agafii - tyle, ile nasłuchałam się zachwytów nad tą maską z ust moich koleżanek oraz youtuberek to przechodzi ludzkie pojęcie =P Dlatego z wielką chęcią sprawdzę na własnej skórze, czy rzeczywiście jest to taki cudowny produkt, a jak wiecie masek oczyszczających już trochę przetestowałam =) 

Zakupiony: wizaz24.pl
Cena: 5,07zł za 100ml




11. Organiczny żel pod prysznic, Organic Shop - zapach marakuji to to, co tygryski lubią najbardziej, nawet nie wiem kiedy wpadł mi do koszyka =P

Zakupiony: wizaz24.pl
Cena: 6,44zł za 280ml

12. Zestaw gąbek do makijażu mini marble, Blend it! - dostałam w prezencie do zamówienia. Będzie to moje pierwsze spotkanie z gąbkami tego typu (póki co wygrywało przyzwyczajenie do pędzli), dlatego tym bardziej się cieszę, że będę mogła je sprawdzić =)

Zakupiony: mintishop.pl
Cena: 19,90zł za 2 mini sztuki 

13. BC Scalp Therapy Szampon głęboko oczyszczający Deep Cleansing, Schwarzkopf - w jednym z ostatnich filmów Kingi na YT (ThePinkRook), wypowiadała się ona właśnie na temat tego szamponu. Wcześniej nawet nie myślałam, żeby próbować potraktować moje włosy mocno oczyszczającym szamponem. Już nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć jakie przyniesie efekty =)

Zakupiony: mintishop.pl
Cena: 33,90zł za 200ml


Ufff, dobrnęłam do końca... tej części. W następnych będzie zestaw do hybryd a także dwie nowe książki w mojej biblioteczce. A później przechodzimy do testów = ) 

Znacie coś z moich kosmetycznych nowości? Co o nich sądzicie? Czekam na odpowiedzi w komentarzach! =)

Do następnego wpisu,
SnuKraina =)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.