2016/11/25

NIESPODZIANKI #1 ZIAJA - KURACJA OLEJKAMI ARGANOWYMI I TSUBAKI/ OLEJKIEM AMARANTUSOWYM

Pogoda za oknem nas nie rozpieszcza - trochę słońca zaraz trzeba opłacić wiatrem i ulewą. Dodatkowo z nosa kapie a mój głos przypomina skrzypiące, nienaoliwione drzwi - w kolejce do przeziębiania się zawsze jestem pierwsza. Żebym jeszcze mogła zostać w domu, to nie byłoby tak źle, ale jak chorować, to zawsze w najlepszym momencie - w trakcie nawału zaliczeń na studiach ; ) 

Na szczęście przypadki chodzą po ludziach, żeby choć trochę poprawić im humor. Tak samo i do mnie przyszła niedawno paczka - niespodzianka, czyli nagroda w jednym z konkursów internetowych. Od zawsze uważałam, że jest to niezły sposób na pozyskiwanie nowych kosmetyków czy gadżetów, ale od bardzo dawna tego nie robiłam. Na konkurs organizowany przez Zwierciadło trafiłam zupełnie przypadkowo i dla zabicia czasu wysłałam zgłoszenie - mówię oczywiście o konkursach, przy których choć trochę trzeba się narobić, w SMSowych jeszcze w życiu nic nie wygrałam. ; ) 

W taki więc sposób stałam się posiadaczką tego zestawu: 

I muszę przyznać, że jak na pierwszy konkurs od kilku dobrych lat, nieźle mi się poszczęściło. ; )
W skład zestawu wchodzą dwie kuracje do włosów - z olejkiem amarantusowym oraz z olejkami arganowymi i tsubaki. 


Kuracja kaszmirowa (olejek amarantysowy) do włosów normalnych, cienkich, delikatnych i suchych obejmuje:
  • szampon wzmacniający 300ml
  • skoncentrowaną maskę wzmacniającą 200ml
  • welwetowe serum nabłyszczające 50ml
Ma więc aktywnie nawilżać włosy a także zwiększać ich objętość.

Natomiast kuracja olejkami arganowym i tsubaki została przeznaczona dla włosów suchych i zniszczonych oraz po zabiegach fryzjerskich:


W skład kuracji wchodzą:
Kuracja ma nabłyszczać włosy oraz zapewnić im ochronę termiczną. 


Także już wiecie, co będę testować w ciągu najbliższych tygodni - obiecuję, że wszystko wypróbuję na sobie i dokładnie Wam zrecenzuję, jednak potrzebuję na to kilku dobrych tygodni. Szczególnie, że najpierw zamierzam skończyć mój szampon z Kallosa, o którym pisałam Wam tutaj.

Znacie już te serie? Co o nich sądzicie? ; ) 

Do następnego wpisu, 
SnuKraina ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.