2016/11/11

TRANSPARENTNA KONTURÓWKA DO UST, GOLDEN ROSE

LIP BARRIER TRANSPARENT LIP PENCIL
TRANSPARENTNA KONTURÓWKA DO UST
GOLDEN ROSE


Pokazywałam Wam już tę konturówkę przy okazji któregoś haul'u kosmetycznego. Od tamtej pory testuję ją codziennie, dlatego też z wielką chęcią opowiem Wam, co o niej myślę ; ) 
Używałam jej zarówno jako konturówkę dookoła ust, jak i jako podkład na całe usta. Spisuje się świetnie za każdym razem. Stosowałam ją zarówno ze zwykłymi "błyszczącymi" pomadkami, jak i tymi matowymi - w tradycyjnej szmince, w kredce oraz w płynie. Za każdym razem spisała się na medal.


Konturówka nie pozostawia na ustach żadnego koloru (mimo białej barwy kredki). Ma twardą, woskową konsystencję, dlatego też podczas aplikacji trzeba ją przycisnąć trochę mocniej. Na ustach pozostawia taką samą, woskową warstwę, która nie ma wpływu na nakładaną na niej pomadkę - nie utrudnia aplikacji, nie zmienia koloru ani właściwości szminki. Ochronna warstwa świetnie sprawdza się przy matowych pomadkach, które mają skłonności do wysuszania ust - konturówka działa jak balsam, bariera nawilżająca, która sprawia, że noszenie matowych szminek staje się bardziej komfortowe. 
Zauważyłam też, że nakładana na całe usta przedłuża "żywotność" mojej pomadki - wytrzymuje ok 2-3 godzin dłużej i zdecydowanie lepiej wygląda na ustach. 

Konturówka (1,6g) jest dostępna oczywiście na wyspach i w sklepach Golden Rose za cenę 7,90zł. W sklepach internetowych pewnie można ją złapać trochę taniej. Za tak śmieszną cenę aż żal nie wypróbować - jedna konturówka, która pasuje do wszystkich pomadek jakie macie. 
Według mnie jest to świetne rozwiązanie, ponieważ kupując nowe produkty do ust, nie muszę się już martwić o konsystencję (czy będzie się rozlewać i wymagać konturówki), o szukanie dodatkowego produktu do obrysowania ust w podobnym kolorze. 


Miałyście już styczność z tym produktem? Jak Wam się sprawdza? Czekam na Wasze komentarze! ; )

Do następnego wpisu,
SnuKraina ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.