2018/09/29

WYNIKI ROZDANIA URODZINOWEGO!

Witam ponownie =)

Czas leci zastraszająco szybko, nic więc dziwnego, że ledwie zauważyłam, jak możliwość zgłaszania się w urodzinowym rozdaniu minęła =) Nie ma więc co dalej przedłużać - najwyższa pora wyłonić zwycięzcę!



Przede wszystkim, jeszcze przed wynikami, chciałabym Wam gorąco podziękować! Za obecność, za komentarze, za wszystkie miłe słowa, jakie do mnie kierujecie. Sami doskonale wiecie, że nic tak nie motywuje, jak właśnie odzew odbiorców i to dzięki Wam ten blogowy zakątek internetu dalej się kręci. 

Sama swojemu blogowi również chcę życzyć kolejnych lat działalności, oglądalności, a przede wszystkim systematyczności, której ostatnio dość mocno mi brakuje =D 

Ale nie ma co przedłużać! Kto wygrał zestaw kosmetyków Balea? Wynalazłam w necie program losujący... Nastąpiło zwolnienie blokady ... 


Tam..tadadam... Glam Girl! Gratuluję! Mam nadzieję, że paczucha Ci się spodoba, a kosmetyki przypadną do gustu =) Zgodnie z wcześniejszym regulaminem - czekam trzy dni na Twoje dane do wysyłki =) 

Udanego wieczoru Kochani!
SnuKraina =) 

9 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.