2017/04/13

CLARENA - PEPTYDOWY ŻEL DO DEMAKIJAŻU Z KOLOIDALNYM ZŁOTEM

PEPTYDOWY ŻEL DO DEMAKIJAŻU
- Z KOLOIDALNYM ZŁOTEM -
CLARENA


Cześć! = ) Dziś przed Wami Clarena - produkt miniatura, którą dorwałam razem z ostatnim wydaniem Elle. Często rozglądam się za dodatkami kosmetycznymi w gazetach, jednak obok tej nie potrafiłam przejść obojętnie. Serdecznie zapraszam na moją recenzję tego produktu =)

Informacje o produkcie:

Peptydowy żel do demakijażu z koloidalnym złotem, polecany dla skóry dojrzałej z utratą jędrności. Dzięki zawartości BIO-Placenty bogatej w czynniki wzrostu EGF, IFG, FGF oraz VEGF, wygładza skórę i zmniejsza widoczność zmarszczek. PatcH2OTM zapewnia długotrwałe i dogłębne nawilżenie oraz zapobiega ucieczce wody z naskórka. Koloidalne złoto rozświetla skórę i zapewnia świeży, młodzieńczy wygląd.


Skład:
AQUA, POLOXAMER 188, GLYCERIN, HEXANOYL, DIPEPTID-3 NORLEUCINE ACETATE, COLLOIDAL GOLD, SODIUM HYALURONATE, ACETYL GLUTAMINE, SH-OLIGOPEPTIDE-1, SH-OLIGOPEPTIDE-2, SH-POLYPEPTIDE-1, SH-POPYPEPTIDE-9, SH-POLYPEPTIDE-11, PANTHENOL, ACRYLATEC/C10-30, ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, JOJOBA ESTERS, POLYSORBATE 60, LECITHIN, LEUCONOSTOC/ RADISHIROOT FERMENT FILTRATE, BACILLUS/ SOYBEAN/ FOLIC ACID FERMENT EXTRACT, SODIUM PHYTATE, CAPRYLYL GLYCOL, BUTYLENE GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, TRIETHANOLAMINE, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PARFUM, BHT, MICA, CL 77891, CL 77491.

Produkt pełnowymiarowy: 38,00zł/ 200ml


Moje wrażenia:
Produkt ma konsystencję gęstego żelu, w którym zatopiono wyraźnie widoczne drobiny złota. Pachnie niemal identycznie jak żel do mycia twarzy z Nivea - ten niebieski, z granulkami - na pewno wiecie jaki =) 
Produkt docelowo jest przeznaczony do skóry dojrzałej i myślę, że rzeczywiście by się do takiej sprawdził. Moja skóra, choć nie ma jeszcze widocznych problemów z jędrnością wygląda na zdecydowanie bardziej napiętą - i to od razu po jej umyciu! Skóra jest odświeżona, zmatowiona i pięknie napięta, na prawdę jestem pod wrażeniem za każdym razem, gdy go używam. 
Produkt ładnie się pieni, nie podrażnia skóry, nie przesusza jej, nie wywołuje efektu ściągnięcia. Jest też bardzo wydajny - niewiele go trzeba, żeby umyć nim twarz, dlatego też myślę, że ta próbka pobędzie ze mną dłuższy czas =)
Jednak mam problem z jego funkcją demakijażu, bo akurat make-up rozpuszcza dość kiepsko. Aby oczyścić skórę z podkładu trzeba by go użyć dwukrotnie. Jest to dla mnie dość zaskakujące, skoro produkt jest w stanie napiąć skórę, a nie może jej oczyścić za pierwszym razem. Generalnie nigdy nie stosuję jedno-etapowego oczyszczania twarzy, więc świat mi się nie zawalił, jednak mimo wszystko mnie to zaskoczyło. 

A jakie Wy znacie kosmetyki Clarena i co o nich myślicie?
No i najważniejsze - też Was kuszą próbki dodawane do gazet? =)
Piszcie! = ) 

Do następnego wpisu,
SnuKraina = ) 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.