2017/02/09

THE BODY SHOP - ŻEL POD PRYSZNIC PINK GRAPEFRUIT

ŻEL POD PRYSZNIC
-PINK GRAPEFRUIT-
THE BODY SHOP


Od jakiegoś czasu przebywam poza domem i stan ten potrwa w zasadzie do 20 lutego. Dlatego też posty nie dość, że będą pojawiały się rzadziej, to będą dotyczyły głównie tego, co ze sobą zabrałam =) Ten żelik od dawna mieszkał pod prysznicem mojego faceta i przyszła najwyższa pora, żeby go wykończyć =)
Informacje o produkcie:
Żele BODY SHOP nie zawierają w swoim składzie mydła. Dzięki temu nie przesuszają skóry. Przeznaczone do kąpieli lub pod prysznic. Rewelacyjnie odświeżają i orzeźwiają. Zmiękczają i nawilżają skórę. Mają bardzo delikatne i przyjemne zapachy. Po ich zastosowaniu skóra staje się delikatna, gładka i pięknie pachnąca.

Skład:
Water, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Fragrance, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Methylparaben, Benzophenone-4, Citrus Grandis (Grapefruit) Extract, Citric Acid, Disodium EDTA, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben, Denatonium Benzoate, Red 4.


Pojemność: 60ml
Cena: +/- 13,00zł

Moje wrażenia:
To już trzeci z żeli od The Body Shopu, który miałam okazję używać. W okresie wakacji używałam zapachu satsuma, a obecnie mam ten jagódkowy. I szczerze mówiąc uwielbiam wszystkie - głównie za naturalne zapachy. Pink grapefruit pachnie prawdziwym, lekko kwaśnym, świeżo wyciśniętym sokiem z różowego grapefruita - aż ślinianki pracują od tego zapachu! =) Ponadto żel świetnie się pieni, ładnie oczyszcza i jest meeegaaa wydajny! =) 
Niestety, wersja z różowym grapefruitem jest póki co jedynym, po którym czuję wysuszenie na mojej skórze. Na szczęście buteleczka malutka, to łatwo go zużyć =P
Tego zapachu, chociaż jest cudowny, drugi raz nie kupię - właśnie ze względu na to przesuszenie.


Znacie? Używacie?
Piszcie! =) 

Do następnego wpisu,
SnuKraina =) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.