2017/02/03

GOLDEN ROSE - MIRACLE PENCIL - WIELOFUNKCYJNA KREDKA

MIRACLE PENCIL
GOLDEN ROSE


Dzisiaj chcę Wam przybliżyć produkt, który zdążył się już znaleźć w ulubieńcach miesiąca. Nareszcie znalazłam chwilkę, żeby usiąść i coś na jego temat Wam naskrobać =) 

Informacje o produkcie:

Wielofunkcyjna, cielista kredka z delikatnymi tonami różu, podkreśla kształt ust i rozświetla spojrzenie.Dzięki konsystencji o optymalnej miękkości, produkt łatwo rozprowadza się na ustach i oczach.
Sposób użycia: 
  • Nałóż na linię wodną oka, by podkreślić i rozjaśnić spojrzenie. 
  • Obrysuj kredką kontur ust i delikatnie rozetrzyj ją na zewnątrz, aby wargi stały się pełniejsze.

Skład:
ppg-3 hydrogenated castor oil, ci 77891, synthetic wax, caprylic/capric triglyceride, isododecane, myristyl myristate, octyldodecanol, mica, copernicia cerifera cera, euphorbia cerifera cera, glyceryl ricinoleate, vp/hexadecene copolymer, synthetic beeswax, hydrogenated microcrystalline wax, ci 77492, hydrogenated cottonseed oil, dimethicone, ci 77491, silica, lecithin, phenoxyethanol, disteardimonium hectorite, ci 77499, propylene carbonate, propylene glycol stearate, octadecyl di-t-butyl-4-hydroxyhydrocinnamate, polysorbate 20, sorbitan laurate, propylene glycol laurate.


Cena: +/- 8,00zł
Pojemność: 1,6g

Moje wrażenia:
Długo szukałam cielistej kredki, która byłaby odpowiednio miękka, żeby stosować ją na linię wodną i jednocześnie trwała, żeby przy moim częstym łzawieniu oka nie znikała po 5 minutach od aplikacji. 
Wielofunkcyjna kredka od Golden Rose zaciekawiła mnie odkąd o niej usłyszałam. Jej niska cena jedynie utwierdziła mnie w przekonaniu, że warto spróbować. Nawet jeżeli się zawiodę, to dużo nie stracę. Jednak już po pierwszym użyciu wiedziałam, że nie tylko się nie zawiodłam, ale wręcz jestem nią zachwycona! =) 
Kredka ma idealną konsystencję - jest miękka, ale nie pozostawia nadmiaru na skórze. Bezboleśnie można ją aplikować na linię wodną. Ponadto kredka ma zadziwiająco dobre krycie, na linii wodnej lewego oka mam maleńką, ciemniejszą plamkę, którą ten produkt zakrywa w 100%. 
Na pochwałę zasługuje również trwałość tego produktu, ponieważ na mojej mokrej linii wodnej utrzymuje się przez dobre 3-4 godziny, a zastosowana pod łuk brwiowy trzyma się do momentu, aż jej nie zmyję. Nie rozmazuje się, nie brudzi, nie zanika, nie zmienia swojego koloru. Cudo! =) 
Jak widać na zdjęciach, kolor jest mocno zbliżony do koloru skóry, co czyni go tak uniwersalnym =) Zgodnie z zaleceniami producenta, kredka sprawdzi się zarówno jako konturówka do ust, jak i produkt rozjaśniający na linię wodną oka. Ja z powodzeniem stosuję ją też pod łuk brwiowy, gdy chcę mocniej wyrysować brwi, a także jako korektor na drobne niedoskonałości. 
Jeden, malutki i tani produkt - a ile zastosowań! I jak tu go nie pokochać? =) Ja jestem nim zachwycona! =)

Znacie już ten produkt?
Co o nim sądzicie? =) 

Do następnego wpisu,
SnuKraina =) 

2 komentarze:

  1. Już dawno odeszłam od użycia kredek jakichkolwiek a jak już to tylko czarna do oka :) ale ta wydaje się bardzo przydatna do lekkiego podkreślenia ust :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.