2017/02/14

LIFERIA STYCZEŃ 2017

Witajcie! =)

Pudełka subskrypcyjne kusiły mnie od dawna, ale też długo zastanawiałam się nad wyborem tego, które spełni moje oczekiwania. Chyba żadna z nas nie lubi wyrzucania pieniędzy w błoto. =) Koniec końców mój wybór padł na pudełeczko Liferia, które przez co najmniej 6 najbliższych miesięcy będzie mi umilać czas =) 

 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, co takiego znalazło się w styczniowej edycji tego pudełka. Zapraszam =) 


Pudełko, w zależności od wersji subskrypcji, którą wybierzemy, kosztuje nas od 56,00 do 69,00zł. Według informacji znalezionych na stronie, pudełko ma do nas dojść w przeciągu tygodnia, jednak moje było u mnie już po 2 dniach od opłacenia subskrypcji. 


W każdym pudełku Liferia mamy znaleźć od 5 do 6 produktów określonych jako premium. Oznacza to, że mają to być produkty wyjątkowe, wyselekcjonowane tak, aby jak najmniej z nas miało wcześniej z nimi styczność. Wykupując subskrypcję mamy również obiecane pojemności, które choć są miniaturami, to pozwolą nam na dokładne przetestowanie kosmetyku. 


Przejdźmy jednak do konkretów - co takiego znalazło się w styczniowym wydaniu Liferii? =) 


Krem z witaminą C, Yasumi, Japonia,
Intensywnie rozjaśniający krem dermokosmetyczny, zawierający witaminę C, która rozjaśnia i redukuje przebarwienia, a także działa nawilżająco i przeciwzmarszczkowo oraz chroni przed promieniowaniem UV. Stosując ten krem, skóra odzyska zdrowy wygląd i równomierny koloryt. 

Pojemność: 15ml
Cena sugerowana: 50,00zł
Produkt pełnowymiarowy ma pojemność 50 ml i kosztuje około 170,00zł



Mgiełka odżywczo - nawilżająca, Beaver Professional, Niemcy
Zmiękcza i zmniejsza skalę zniszczeń włosa. Zamyka wilgoć wewnątrz włosów. Utrzymuje połysk i energię przez cały dzień. Izoluje włosy od słońca i zanieczyszczonego powietrza, zostawiając je zdrowe i naturalne. Użyta przed stylizacją pomaga utrzymywać miękkość i połysk.

Pojemność: 50 ml
Cena sugerowana: 25,00zł
Produkt pełnowymiarowy ma pojemność 150ml i kosztuje około 45,00zł


Serum do bardzo suchej skóry twarzy i dłoni, India Cosmetics, Polska
Serum z olejem z konopi INDIA gwarantuje niesamowite nawilżenie i odżywienie skóry. Ponadto kosmetyk zawiera d-panthenol, aloes i witaminę E, dzięki czemu regularnie stosowany pobudza odbudowę naskórka i koryguje niedoskonałości. 

Pojemność: 50 ml
Cena sugerowana: 20,00zł
Jest to produkt pełnowymiarowy. 


Naturalna konturówka do ust, FELICEA, Polska
Naturalne składniki konturówki pielęgnują i wygładzają skórę ust, nie pozostawiając tłustej i lepkiej warstwy. Konturówka równomiernie się rozprowadza, nie pozostawiając smug i idealnie podkreśla kształt ust. 


Cena sugerowana: 20,00zł
Jest to produkt pełnowymiarowy. 


Głęboko oczyszczająca maska na płacie bawełny do twarzy, MIZON, Korea
Dzięki swej innowacyjnej formie maseczka doskonale oczyszcza twarz i usuwa martwy naskórek, na długo pozostawiając uczucie świeżości. Maseczka zawiera wyciąg z drzewa Moringa, który ma właściwości silnie antyoksydacyjne, przez co w znacznym stopniu hamuje starzenie się komórek. 

Pojemność: 25g, 1 sztuka
Cena sugerowana: 26,00zł
Jest to produkt pełnowymiarowy.


Jeszcze nie miałam okazji testować tych kosmetyków, jednak już nie mogę się doczekać kiedy je otworzę. Jestem jednak bardzo zadowolona z doboru kosmetyków. Z zaprezentowanych marek kojarzę jedynie Yasumi oraz Mizon, ale nie miałam okazji poznać tych produktów na własnej skórze.  Pojemności są według mnie wystarczające, w sam raz do testów =). Podoba mi się również fakt, że w pudełku znajdują się aż 3 produkty pełnowymiarowe (w tym coś z kolorówki), a dwa z nich pochodzą z Polski. Dodatkowo w pudełeczku znajdujemy opis kosmetyków a także wskazówki dotyczące pielęgnacji naszej skóry w zimie. 

Liferia wydaje mi się być bardzo przemyślanym pudełkiem, przygotowanym z dbałością o najmniejszy szczegół. Nie mogę się już doczekać wersji lutowej =). 

Korzystacie z pudełek subskrypcyjnych?
Co o nich myślicie? =) 

Do następnego wpisu,
SnuKraina =) 

4 komentarze:

  1. Fajne pudełeczko, bardzo dobrze to wszystko wygląda i najważniejsze że ty jesteś zadowolona. Ja nie znam tych marek, dla mnie to całkowita nowość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też cały czas poszukuję pudełek, które oferują marki mniej popularne =)

      Usuń
  2. Nigdy nie korzystałam z pudełek ale widzę że to fajny temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz takie kosmetyczne niespodzianki - to jak najbardziej =)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.