2017/03/09

INDIA - SERUM DO BARDZO SUCHEJ SKÓRY Z OLEJEM Z KONOPI

SERUM DO BARDZO SUCHEJ SKÓRY
- Z OLEJEM Z KONOPI - 
- DO TWARZY I DŁONI -
INDIA


Jest to produkt, który przywędrował do mnie wraz ze styczniowym wydaniem Liferii. Jako że kremów do twarzy ostatnimi czasy mam wręcz w zapasie, uczyniłam z niego następcę odżywczego kremu do rąk z Kafe Krasoty. Jeżeli jesteście ciekawi, jak sprawdził się w tej roli, zapraszam na recenzję =).
Informacje od producenta:
Serum do bardzo suchej skóry twarzy i dłoni z olejem z konopi. Wyraźna ulga od razu po użyciu, błyskawicznie likwiduje dyskomfort skóry. Regenerujące serum India przeznaczone jest do intensywnej pielęgnacji bardzo suchej skóry. Efekt gwarantują użyte składniki aktywne, takie jak: 
  • olej z konopi, który zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody, kondycjonuje, zmiękcza i wygładza;
  • aloe vera gel, który łagodzi podrażnienia oraz regeneruje;
  • d-panthenol, który działa nawilżająco;
  • witamina E, która znacznie spowalnia procesy starzenia się skóry. 

Skład:
AQUA, PETROLATUM, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, CAPRYLIC/ CAPRIC TRIGLYCERIDE, CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONOL, CETEARETH-20, LANOLIN, PARAFFINUM LIQUIDUM, GLYCINE SOJA OIL, UREA, CETYL ALCOHOL, ISOSTEARYL, ISOSTEARATE, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, CETYL BEHENATE, BEHENIC ACID, CANNABIS SATIVA SEED OIL, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, PANTHENOL, ALLANTOIN, TOCOPHERYL ACETATE, BIOSACCHARIDE GUM-1, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, POLYBUTENE, PARFUM, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, CARBOMER, XANTHAN GUM, LACTIC ACID, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE.

Pojemność: 50 ml
Cena: +/- 20,00zł 


Moje wrażenia:
Serum jest przeznaczone dla bardzo suchej skóry twarzy bądź dłoni. Jak wiecie, cerę mam raczej mieszaną w kierunku tłustej, a moim dłoniom nawilżenia nigdy zbyt wiele, więc wybór był dla mnie oczywisty =). Kremik został wrzucony w otchłań mojej torebki i razem ze mną przemierza świat. 
Krem, bądź jak to nazywają - serum - chociaż ja nie widzę tutaj większej różnicy, ma bardzo treściwą i tłustą konsystencję. Jednak bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy - pod warunkiem, że nałożymy go w małej ilości =) Dawka ze zdjęcia ze spokojem wystarczyłaby na dwie aplikacje. A mimo to zdaje się być mało wydajny. Noszę go ze sobą zaledwie dwa tygodnie, nie używam zbyt często a połowa opakowania jakoś magicznie zniknęła.
Zapach tego produktu nie jest drażniący ani intensywny, jednak nie jestem w stanie go nazwać. Jest lekko słodkawy i mocno perfumowany. Na rękach utrzymuje się przez dłuższy czas. 
Produkt, choć po wmasowaniu w skórę nie lepi się, ani nie jest tłusty, to jednak na dłoniach wyczuwalna jest delikatna warstwa produktu. Efekt nawilżenia rzeczywiście jest natychmiastowy, jednak dość krótkotrwały - zaledwie po godzinie czy dwóch mam ochotę zastosować go po raz kolejny. Na suche stopy okazał się być za słaby. 

Podsumowując, nie jest to produkt zły. Ma w miarę przyjemny zapach i dobrze nawilża skórę, jednak do mocno przesuszonej może okazać się niewystarczający. Według mnie sprawdzi się jako krem na okres jesienno-wiosenny, kiedy nasza skóra nie potrzebuje aż takiej dawki nawilżenia jak w zimie. Mimo wszystko nie kupiłabym kolejnego opakowania. 

Znacie ten produkt? Używaliście go?
Czekam na Wasze komentarze! =) 


Do następnego wpisu,
SnuKraina =) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.