2017/08/22

LIFERIA - SIERPIEŃ 2017 - BON VOYAGE!

Witajcie Kochani!
Dopiero co pokazywałam Wam zawartość limitowanej edycji boxa od Liferii & Showroom, a tu już czeka na otwarcie comiesięczne pudełko! Tyle szczęścia na raz, że nie wiadomo od którego kosmetyku zacząć testy =) 


Jeżeli, mimo dość późnej daty publikacji tego posta, nadal jesteście ciekawi, co skrywa w sobie jaskraworóżowe pudełeczko, zapraszam do dalszej części wpisu =) 

Sierpniową Liferię bez wątpienia można nazwać edycją "na bogato" - ma w sobie tyle cudowności, że nie zmieściły się w zamknięciu! Jeden z produktów zdezerterował z pudełka i grzecznie czekał obok. Tym produktem była:

JANTAR - KURACJA DO WŁOSÓW NA GORĄCO Z WYCIĄGIEM Z BURSZTYNU, FARMONA.
Produkt pełnowymiarowy - 7,00 zł.


Jak widać, opakowanie nie najlepiej zniosło ucieczkę z różowego pudełka, jednak zawartość na szczęście nie uległa destrukcji. W kartoniku znajdziemy trzy saszetki - szampon nawilżający, regenerującą maskę olejową oraz balsam wygładzający. Dodatkowo firma dorzuciła nam jeszcze foliowy czepek, aby całe przedsięwzięcie przyniosło jak najlepsze rezultaty. 
Niestety, to, że moje włosy są suche, to ostatnie, co można o nich powiedzieć - są dobrze nawilżone a na dodatek przetłuszczają się z prędkością światła. Mimo wszystko pewnie i tak się skuszę na przetestowanie tego produktu, ponieważ jestem strasznie ciekawa, jakie efekty przyniesie. 

Oprócz tego zestawu, po otwarciu pudełka znalazłam:

BALSAM UJĘDRNIAJĄCO - ANTYCELLULITOWY NA BAZIE WODY TERMALNEJ Z PODHALA - TERMISSA
Produkt pełnowymiarowy (250 ml) - 38,00 zł 

Uwielbiam takie balsamy, chociaż kompletnie nie wierzę w ich działanie. Z drugiej strony - chyba każda z Nas używając tego typu specyfików ma w sobie iskierkę nadziei a może tym razem zadziała? =) No cóż, prawdą jest, że bez odpowiedniej diety i ćwiczeń sam balsam cudów nam nie zagwarantuje. Do tego konkretnego podchodzę dość sceptycznie - Liferia pozwoliła mi już na przetestowanie wody termalnej, która okazała się być dla mnie kompletną klapą. Trzeba jednak przyznać, że po okresie wakacyjnym moje balsamowe zapasy uległy znacznemu uszczupleniu, więc prędzej czy później sięgnę i po ten egzemplarz. Czy się sprawdzi? Na pewno dam Wam znać =) 


IDEAL EQUILIBRE CC CREAM, FIGS & ROUGE
Produkt pełnowymiarowy (50 ml) - 112,00 zł. 

Kremy BB to rodzaj produktu, które latem testuję wręcz nałogowo. Są zdecydowanie lżejsze i nie męczą tak bardzo naszej cery, a mimo to pozwalają choć trochę poprawić jej wygląd. Krem CC to produkt wyższej generacji - ma zdecydowanie większe krycie, niż zwykły, upiększający krem BB. Znaleziony przeze mnie odcień to 02 - Ideal Peach, który wydaje mi się bardzo ciemny. Co prawda producent obiecuje dopasowywanie się do kolorytu skóry, to jednak trochę mnie ten kolor zniechęca.


Szczerze mówiąc, zapach tego produktu również nie powala na kolana. Nie oznacza to jednak mojej rezygnacji, już niedługo biorę się za testy, póki mam jeszcze dość opalenizny na skórze! = ) 


PROFESJONALNA GĄBKA DO MAKIJAŻU, BEAUTY DROPLET
Produkt pełnowymiarowy - 25,00zł

Uwielbiam, gdy w boxach znajduję akcesoria do makijażu! Zresztą, pisałam Wam o tym przy okazji pęsety znalezionej w marcowej edycji Liferii. Tym razem jest to zupełnie płaska gąbka do makijażu - bez tych standardowych nie wyobrażam sobie codziennego makijażu, więc tym bardziej jestem ciekawa jak sprawdzi się taka wersja. Sama gąbeczka jest bardzo elastyczna, miękka i przyjemna w dotyku - na pewno użyję jej przy okazji jutrzejszego makijażu, a jakieś głębsze przemyślenia zamieszczę w osobnym poście =) 


MORELOWA MASECZKA DO TWARZY, SANASE
Produkt pełnowymiarowy (10 ml) - 38,00 zł. 

Nie wiem, czy zwróciliście uwagę na cenę tej maski - nie, nie pomyliłam się z przecinkiem. Osobiście w życiu nie kupiłabym tak drogiej, jednorazowej maseczki do twarzy. Domyślam się, że większość z Was pewnie też nie. Tym bardziej, że jest to jedynie maska nawilżająca. Liferia baaaaardzo Nas rozpieszcza, oj bardzo =) Oby ta maska zdziałała cuda, bo za taką cenę jestem zmuszona postawić jej bardzo wysoką poprzeczkę =) 


Oprócz tych wszystkich dobroci w pudełku znalazłam jeszcze dwie próbki - odżywczego kremu do skóry suchej od Herbal Care oraz szamponu przeciw wypadaniu włosów od RadicalMed. Im więcej tych próbek zużywam, tym więcej trafia ich w moje ręce - sama nie wiem jak to się dzieje =) Nie oznacza to jednak, że nie zużyję ich z wielką chęcią - bardzo lubię dostawać wszelkiego rodzaju próbki =) 

I to by było już na tyle w temacie sierpniowego pudełeczka Liferia Bon Voyage!
Który produkt zaciekawił Was najbardziej? =) 

Do następnego wpisu,
SnuKraina =) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.