2017/06/14

BIELENDA - AKTYWNE SERUM KORYGUJĄCE

SUPER POWER MEZO SERUM
- AKTYWNE SERUM KORYGUJĄCE -
BIELENDA


Witajcie Kochani! 
Powoli odkopuję się z nadmiaru obowiązków, dlatego w wolnej chwili przychodzę do Was z kolejnym wpisem - tym razem osławione już w Internecie serum od Bielendy. Jesteście ciekawi, czy potwierdzam wszelkie ochy i achy na temat tego kosmetyku? Rozwiń i czytaj dalej! =) 
Informacje o produkcie:
Aktywne serum korygujące skutecznie podnosi jakość skóry z niedoskonałościami - mieszanej, tłustej, błyszczącej, szarej, z rozszerzonymi porami, z przebarwieniami, z widocznymi zmianami trądzikowymi. Delikatnie eksfoliuje, skutecznie redukuje błyszczenie skóry oraz zwęża pory, rozjaśnia przebarwienia, dodaje skórze blasku. Redukuje zmarszczki, doskonale wygładza, poprawia nawilżenie i jędrność skóry.

Cena: +/- 20,00zł/ 30g.


Skład:
AQUA, MANDELIC ACID, LACTOBIONIC ACID, NIACINAMIDE, SODIUM HYALURONATE, ALLANTOIN, HYDROXYETHYLCELLULOSE, POLYSORBATE 20, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PHENOXYETHANOL, PARFUM, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, LINALOOL.


Moje wrażenia:
Może zacznijmy od ogólnego opisu - jak widać, kosmetyk znajduje się w poręcznej, szklanej buteleczce i aplikuje się go za pomocą pipety. Sama pipetka sprawdza się na medal - nie ma problemu z odmierzaniem kropli czy rozlewaniem się produktu.
Serum ma bardzo delikatny, lekko apteczny zapach i dość klejącą konsystencję. Wchłania się ekspresowo i pozostawia skórę matową. Nie ma problemu z aplikowaniem go pod krem, makijaż czy cokolwiek innego. Cerę mam szybko przetłuszczającą się, a mimo to nie zdarzyło się, żeby coś mi spłynęło czy zważyło się na twarzy. 
Na pierwsze zauważalne efekty czekałam dość długo, bo prawie trzy tygodnie - sami wiecie, jak to jest w kryzysowych sytuacjach. Oczekujecie od produktu cudu, a on nie nadchodzi. Ten jednak nadszedł - z opóźnieniem, ale nadszedł. 
Wszelkie przebarwienia potrądzikowe, z którymi się męczyłam zniknęły jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki w zasadzie z dnia na dzień. Koloryt cery się wyrównał, skóra jakby odżyła - stała się bardziej napięta, rozświetlona i odżywiona. Największym plusem (według mnie i moich potrzeb oczywiście) jest widoczne zmniejszenie widoczności porów. Cera jest gładka, miękka i nawilżona - wszelkie strupki, grudki i nierówności również zniknęły. 
Oczywiście nie mam cery młodszej o 10 lat - swoją drogą, nie wiem czy cera 14latki by mi odpowiadała ; p Jednak ten efekt wypoczętej, zdrowej i rozświetlonej cery zdecydowanie "odejmuje lat". A jak wiecie, piękna cera, to również piękniejszy makijaż, co również się tutaj sprawdza =) 
Początkowo stosowałam serum dwa razy dziennie, od jakiegoś czasu używam go jakoś co dwa dni, tak dla utrzymania efektów. Jakby dobrze policzyć, to niedługo będą dwa miesiące odkąd go używam i mam jeszcze niecałe pół butelki, także produkt jest również bardzo wydajny. 
W ogólne opinii - jestem jak najbardziej na TAK = ) 

Znacie ten produkt?
Jakie są Wasze opinie? =)
Piszcie! 

Do następnego wpisu,
SnuKraina =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.