2019/12/03

#BLOGERKIPOLECAJĄ - POMYSŁY NA KOSMETYCZNE PREZENTY


Jutro pierwszy dzień grudnia - jednego z moich ulubionych, zimowych miesięcy. Chociaż o śnieg i mroźną pogodę coraz trudniej, to jednak co roku staram się szukać świątecznej magii. Szukam jej w dekorowaniu domu, w lukrowanych pierniczkach, a przede wszystkim - w prezentach. Jak każdy z Nas, bardzo lubię je dostawać. Największą radość daje mi jednak dawanie prezentów oraz sprawianie niespodzianek. Dlatego tym razem nasza blogowa ekipa postanowiła stworzyć listę pięciu produktów, które warto sprezentować zarówno komuś, jak i samemu sobie =)


Jeżeli chodzi o wybieranie prezentów dla bliskich, zawsze poświęcam temu przesadnie dużo czasu. Jako miłośniczka kosmetyków, bardzo często stawiam właśnie na nie, jednak zawsze staram się, by były to produkty sprawdzone i możliwie najlepiej dopasowane do potrzeb osoby obdarowanej. Znając potrzeby cer mojej mamy czy przyjaciółki, staram się podsunąć im coś, co powinno im się sprawdzić, a jednocześnie wiem, że jeszcze nie miały okazji poznać danego specyfiku. Dlatego bardzo często stawiam właśnie na maseczki, których na rynku mamy bardzo dużo i nie jesteśmy w stanie poznać wszystkich!


Na zdjęciu przedstawiam Wam moje sprawdzone pozycje, wśród maseczek oczyszczających, które jednocześnie delikatnie nawilżają skórę. Nie znacie cery osoby obdarowywanej, a chcecie podarować jej kosmetyczny drobiazg? Z całego serducha polecam regenerującą maseczkę pod oczy marki Lale Naturalne. Przyznajcie sami, kto by się nie ucieszył z maseczki pod oczy, która starczy na więcej niż jedno użycie? =D 

Moją kolejną propozycją są oczywiście... gadżety kosmetyczne! W tej kategorii naprawdę możemy poszaleć, ponieważ przekrój cenowy jest naprawdę szeroki. Zaczynając od szczotki do mycia bądź masażu twarzy za kilkanaście, góra kilkadziesiąt złotych - po szczotki do ciała, rollery do twarzy i szczoteczki soniczne za złotych kilkaset. 


A gdyby tak stworzyć zestaw z ekologicznej szczotki do masażu ciała i jakiegoś przyjemnie pachnącego balsamu? Mamy prezent, który na pewno zaciekawi każdego, a bardzo możliwe, że odmieni pielęgnacyjne rytuały! 

Zdaję sobie jednak sprawę, że nie każdy czuje się na siłach w tworzeniu własnych, prezentowych kompozycji. Tutaj z pomocą przychodzą gotowe zestawy kosmetyczne, które ja również bardzo lubię. Staram się jednak szukać propozycji ciekawych, niekoniecznie ogólnodostępnych. Wśród produktów, które powinny posłużyć każdej cerze, są takie z witaminą C i dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwa zestawy miniatur: 


Pierwszy z nich pochodzi od marki Pixi, a w jego skład wchodzi 40 ml tonik z witaminą C, 15 ml lekkiego, nawilżającego kremu i 15 ml bogatszej, rozświetlającej maski, która nie wymaga zmywania, dlatego też rewelacyjnie sprawdza się w roli kremu na noc. A to wszystko zapakowane w elegancki kartonik, który wystarczy przewiązać świąteczną wstążką! 

Druga propozycja, na którą sama od dłuższego czasu miałam ochotę, wyszła spod rąk marki Lumene i również jest ona wzbogacona w witaminę C. W jej skład wchodzi rozświetlająca esencja, krem na dzień oraz krem na noc - wszystko w pojemności 15 ml. 


Jeżeli ktoś choć trochę interesuje się tym, co w kosmetycznym świecie piszczy, ten wie, że nie są to kosmetyki tanie. Niewielkie pojemności wystarczą akurat na to, by przetestować dany produkt i móc wyrobić sobie o nim własną opinię. Od dłuższego czasu sama używam miniatur marki Pixi i już wiem, że zarówno tonik, jak i maska znajdą się na moim świątecznym liście do św. Mikołaja =D Za to serum marki Lumene marzy mi się od dawna, jednak zawsze wydawało mi się drogie, co skutecznie powstrzymywało mnie od zakupu. 

Udało się Wam podsłuchać, nad jakim zakupem myśli przyszły obdarowany? Wiecie, co chciałby mieć, jednak szkoda mu na to pieniędzy? Moim zdaniem nie ma lepszego prezentu, niż spełnienie takiej zachcianki! =D 

Ostatnie dwie propozycje są skierowane dla osób, które zaczynają się malować, bądź lubią to robić. Pierwsza z nich, to oczywiście paletki z cieniami! Idealnie wpasowują się w prezent, nad którym długo się myśli i niejednokrotnie szkoda na niego pieniędzy - w końcu, która z Nas się nie zastanawiała nad tym, "czy ja naprawdę potrzebuję jeszcze jednej paletki?" =D


Propozycje ze zdjęcia, to palety marki Nabla (swoją drogą, ta najnowsza właśnie do mnie leci, jako mikołajkowy prezent od mojego M., więc można powiedzieć, że jest to propozycja z życia wzięta =P), które z powodzeniem mogę zakwalifikować do moich ulubionych. Uwielbiam ich kolorystykę, przyjazną w pracy formułę, trwałość i przepiękną oprawę graficzną. One same w sobie wyglądają jak zapakowany prezent, chociaż muszę przyznać, że nie należą do najtańszych. Jeżeli szukacie czegoś podobnego, jednak zdecydowanie tańszego, to polecam nieśmiertelne czekoladki z Makeup Revolution. Szukając paletkowego prezentu dla osoby, która na co dzień oczu za bardzo nie maluje możecie postawić na neutralne barwy. Wasza koleżanka, dziewczyna bądź kuzynka lubi się malować i neutralne cienie już ma? Dobrym pomysłem będzie paleta wyposażona w zwariowane, żywe kolory! Marzeniem są cienie określonej marki? To może warto zapakować pod choinkę magnetyczną paletę wraz z jednym bądź dwoma wkładami? Sami widzicie, że pomysłów w tej kategorii jest tyle, ile igieł na choince =D 


Ostatnim pomysłem na prezent, który spodoba się każdej kobiecie, jest kolorowa pomadka! Sama regularnie obdarowuję swoje koleżanki kolejnymi egzemplarzami, bo tych nigdy dość. Jest to prezent na tyle uniwersalny, że w każdym przedziale cenowym znajdziecie coś wartego uwagi. Od niezobowiązujących pomadek Maybelline, przez nieco droższe pomadki Jeffree Star'a czy Fenty Beauty aż po produkty marek luksusowych. Od drobnego podarunku po prezent z górnej półki! Znacie coś bardziej uniwersalnego, z czego ucieszy się każda kobieta? Bo ja myślę, że ciężko będzie to przebić =D 

Tak wygląda moja lista pomysłów na kosmetyczne prezenty pod choinkę. Możecie stwierdzić, że jest łatwa do przewidzenia i skupia się głównie na kobietach - może rzeczywiście tak być, dlatego na koniec przypominam Wam o rewelacyjnych zestawach dla mężczyzn ZEW for Men stworzonych z myślą o facetach z brodą. Wasz obdarowany nie nosi brody, za to regularnie się goli? Z całego serducha polecam dobrą maszynkę (może w trendzie eko - zero waste? sama się nad taką zastanawiam!) i sporą butlę żelu aloesowego. Dla mężczyzny, który stroni od wszelkich pielęgnacyjnych specyfików jest to niczym objawienie, sprawdziłam na swoim =D Wspominając tutaj o kosmetykach dla mężczyzn, nie sposób pominąć produktów Soap Szop, które już na wstępie zyskują sympatię swoimi grafikami i zabawnymi opisami. Nie wierzycie? Niech przykład mojego narzeczonego, który zawsze uważał prezenty kosmetyczne za nudne i pozbawione sensu, a który obecnie domaga się kolejnej dostawy krasnoludzkiego mydła, zachęci Was do odwiedzenia strony producenta! =D

Ciągle Wam mało? To świetnie, ponieważ wpis #blogerkipolecają powstaje we współpracy z piątką wspaniałych Dziewczyn, które również przygotowały dla Was swoje listy prezentowe! Dlatego serdecznie zapraszam Was do odwiedzenia ich blogów: 

⭐  Zaczarowana [KLIK]

⭐  GlammGirll [KLIK]

⭐  Okiem Marzycielki [KLIK]

⭐  Pani z kropką [KLIK]

⭐ Blonde Kitsune [KLIK]

Do następnego wpisu,
SnuKraina =) 

14 komentarzy:

  1. Lumene chętnie bym wypróbowała, ale olejki nie są dla mnie najprzyjemniejszą formą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo tam maseczki są idealnym pomysłem! A może nie jestem zbyt obiektywna jako rasowa maseczkomaniaczka!? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie trochę kolorówki u Ciebie :D. Może dasz się namówić na recenzję pomadek fenty i jefree? Co do prezentów to jestem pewna, że jesteś świetna w dobieraniu ich do osoby. Z każdej rzeczy którą pokazałaś byłabym zachwycona, gdybym ją dostała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pixi i Lumene to byłby dla mnie trafiony prezent :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam dostawać kosmetyczne prezenty, one u mnie się zawsze sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Halo halo co to za cisza u Ciebie, wszystko w porządku?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w rodzinie nie mam takich freaków kosmetycznych, ale sama ucieszyłabym się z każdego produktu ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie kosmetyki to zawsze fajne i sprawdzone prezenty, zapewne ja ucieszyłabym się z tego zestawu Pixi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze, cała 5 jest super! Zwłaszcza szczoteczki ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że jakbym dostała cokolwiek z Twojej listy to byłabym zadowolona bo wszystko w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda pozycja przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku na prezenty kosmetyczne, które podaruje na święta zapoluje w Black Friday 2020. Podobno mają być spore promocje kosmetyczne

    OdpowiedzUsuń
  13. A gdzie można kupić takie fajne szczotki z naturalnego włosia do masażu ciała?

    OdpowiedzUsuń
  14. Na prezenty znakomicie się nadają kosmetyki Zeitgard LR z diamentami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację! Sprawiasz mi tym ogromną przyjemność =) Z wielką chęcią wpadnę też do Ciebie i się odwdzięczę. Nie martw się, z pewnością znajdę drogę =)

P.S. Pamiętaj, że pozostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.